Jubeltråd! :D

16 uker i dag :-D og håper min også bedriver akrobatikk!
Hurra for oss!:D Når skal du på oul??:) Er spent på hva som blir den ordentlige termindatoen min jeg! Nå har jeg fått 5 (!) forskjellige, så blir greit å kunne si en dato når noen spør!:p (Kalkulatoren her inne mener 20., gyn. mente 21. første gangen jeg var der, og 15. andre gangen. Legen fikk opp 17. på sin kalkulator, og jm fikk 16.!:p Puh!)

Hurra for oss!:D Når skal du på oul??:) Er spent på hva som blir den ordentlige termindatoen min jeg! Nå har jeg fått 5 (!) forskjellige, så blir greit å kunne si en dato når noen spør!:p (Kalkulatoren her inne mener 20., gyn. mente 21. første gangen jeg var der, og 15. andre gangen. Legen fikk opp 17. på sin kalkulator, og jm fikk 16.!:p Puh!)

Såpass :-P Har 18. August :-) når har du? Jeg har regna meg fram til en termindato og bruker den når jeg snakker med folk men gleder meg også til endelig termin :-D også gleder jeg meg til å se noe liv for jeg har som sagt ikke kjent noe og ikke fått hørt hjertelyd!

Jubler for 18+0 i dag!! Og st jeg kjenner spark mange ganger i løpet av dagen nå!! Ooog at det bare er 4 dager til OUL hvor jeg håper at alt er bra! Hadde vært kos om jm kan se kjønn også selvsagt!!

Såpass :p Har 18. August :) når har du? Jeg har regna meg fram til en termindato og bruker den når jeg snakker med folk men gleder meg også til endelig termin :-D også gleder jeg meg til å se noe liv for jeg har som sagt ikke kjent noe og ikke fått hørt hjertelyd!
Har ikke før 25. jeg, føler tiden går saaakte!!:p Det blir stas! :-)

Jupp! Synes det var kjedelig å få så seint, men :-/
Kjedelig, men innenfor. Og kjedelig likevel.

Uke 17-20 skal den være.

Jeg er 19+0 etter min beregning på min, det er jo helt innenfor. Likevel føles det sent, når appen har snakket om tid for ul i to uker allerede, som om det alltid er uke 17-18 som de skriver. Jaja, om ei uke er det min tur

Kjedelig, men innenfor. Og kjedelig likevel.

Uke 17-20 skal den være.

Jeg er 19+0 etter min beregning på min, det er jo helt innenfor. Likevel føles det sent, når appen har snakket om tid for ul i to uker allerede, som om det alltid er uke 17-18 som de skriver. Jaja, om ei uke er det min tur
Ja, jeg tar det jo med ro, for vet det er innafor :-) Men selv om dagene egentlig går fort nå, så går det sååå saaakte fram til ul!:p

Ja, jeg tar det jo med ro, for vet det er innafor :-) Men selv om dagene egentlig går fort nå, så går det sååå saaakte fram til ul!:p
Ja. Nå går de sakte. Jeg begynte på jobb i dag. Det er bare ei uke igjen, men de fire ukene med ferie i juli gikk fortere enn denne på jobb...

Back
Topp