Jubeltråd! :D

Jubler for super mye energi i dag!! Jobbet full dag på jobb med fullt kjør, gått tur med hunden, ryddet og styrt skikkelig med alle 4 (!) rommene i 2 etasje! :D Så nå skal jeg bare ha meg litt kveldsmat og legge meg godt i senga og lese den gode boka 'Lavendelhagen' :) for en dag!

Jubler for super mye energi i dag!! Jobbet full dag på jobb med fullt kjør, gått tur med hunden, ryddet og styrt skikkelig med alle 4 (!) rommene i 2 etasje! :D Så nå skal jeg bare ha meg litt kveldsmat og legge meg godt i senga og lese den gode boka 'Lavendelhagen' :) for en dag!
Så fantastisk å kjenne på slik energi! Gleder meg til jeg er der. Men det nærmer seg nok.

Så deilig, syns jeg har vært bittelitt sprekere i dag jeg og, håper jeg snart er i full sving igjen :-)

Så deilig, syns jeg har vært bittelitt sprekere i dag jeg og, håper jeg snart er i full sving igjen :-)
Ja hadde ikke vondt i hodet i helgen, men ikke så mye energi heller. Fikk sovet mye da :) og i går hadde jeg mer energi enn på lenge, men var ganske utslitt og litt vondt i hodet på kvelden. I dag har vært himmelsk! Håper det er kommet til dette punktet enn at det bare har vært en god dag :p men da har jeg i allfall nytet den til det fulleste! :D

Jubler for ferie og fint vær :-D I morgen holdes treåringen hjemme fra bhg og det blir strandtur på oss <3 Gleder meg!

Jubler for 3 års bryllupsdag <3 vert sammen i 9 år. Helt utrolig at vi ble sammen da jeg var 15 og han 18, og hvert år blir mer og mer fantastisk!! <3

Jubler fordi jeg er så glad i gubben min:) ikke noe spess grunn idag, han er bare så herlig :) ❤️ elsker å bo sammen med, vente barn med og planlegge bryllup med min beste venn, elsker og kjæreste ❤️ krible :)

Jubler fordi jeg er så glad i gubben min:) ikke noe spess grunn idag, han er bare så herlig :) ❤️ elsker å bo sammen med, vente barn med og planlegge bryllup med min beste venn, elsker og kjæreste ❤️ krible :)
Man blir jo lykkelig av bare å læse en sånn herlig status på livet <3 kjærligheten <3

Jubler for en vellyket dag. Har hatt familieselskap for bonusen som hadde bursdag før sommerferien. God grillmat i noksågodt nord-norsk sommervær, gode kaker og godt selskap :) Takker for at jeg hadde en litt vid sommerkjole som gjorde at ingen så litt ekstra på magen :p Og nå som vi er passert tolv er jeg 10+1 og jeg koser meg med litt tv-serie og frukt :D

Jubler for 10+5 i dag:)

Jubler for smått med liv i magen nå :) 13+3 i dag. Har kjent noen dult på kveldstid i flere dager, og nå fikk jeg et lite dult ute i solsenga etter en vann-is ;) er nok liv og røre der inne nå. Velger hvertfall å tro d er lille spire og ikke tarmer ;)

Er 14 uker i morgen :)
Det var litt vanskelig å se på bildene, men det kunne se ut som en gutt, meeeen han var ikke helt sikker på det :)
Spennende å se om det stemmer da :) Har hørt at det skal gå an å se kjønnet fra uke 14, men selvfølgelig må det ligge til rette da :p

Spennende å se om det stemmer da :) Har hørt at det skal gå an å se kjønnet fra uke 14, men selvfølgelig må det ligge til rette da :p
Ja noen har allerede sett det i uke 12-13, men noen ligger bedre til rette enn andre. Pluss at alle babyer vokser jo litt hips om haps og individuelt :)

Back
Topp