Jubeltråd!! :D

Jubler for 23+2 :) at jeg kjørte Mazdan fra Alta til Bodø i går uten de helt store plagene (17t, inkl. Pauser) og for at sola skinner. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
2uker til 3 trimester :)
 
Det går fort:eek: Jeg er selv 25 uker i morgen, og man er jo plutselig langt over halvveis:p


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, tenk det! Allerede fem uker siden halvveis og i mitt tilfelle allerede seks uker siden oul ;o


Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jubler for en deilig sommerdag med bading utendørs ! :D
 
Jubler for et fantastisk fint sommervær og at vi IKKE føder i August! Tenk så slitsomt å være høygravid i denne varmen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jubler for at vi har fått ett nytt sted å bo, noe som er grusomt vanskelig i Bodø. Jubler også for at vi reiser på ferietur i dag, og skal bo på activecamp i Muhos. Litt utenfor Oulu :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jubler for at ferien er over og snuppa skal i bhg igjen på mandag - den gravide mor er svært sliten å trenger et lite pust i bakken :p:p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jubler for at vi har fått ett nytt sted å bo, noe som er grusomt vanskelig i Bodø. Jubler også for at vi reiser på ferietur i dag, og skal bo på activecamp i Muhos. Litt utenfor Oulu :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer! :D Kos dere på ferie ;)
 
Jubler for at ferien er over og snuppa skal i bhg igjen på mandag - den gravide mor er svært sliten å trenger et lite pust i bakken :p:p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Samme her. Gleder til barnehagestart på mandag og jeg får fri litt om dagen :)
 
30+3 :D Jubler også for at jeg endelig har fått gjort unna forskjellig som bare har blitt utsatt og utsatt med gru. Håper ting ordner seg nå :)
 
Back
Topp