jubeltråd ❤

Jeg fikk reise hjem i går -utskrevet fra sykehuset :)

Pga svangerskapsforgiftning må jeg møte annenhver dag på sykehuset for sjekk av bt og urin, men det går bra!

Heldig du er da. Men har du en stund igjen til termin? Jeg fikk ikke reise hjem til tross for mild svangerskapsforgiftning. Har ligge på observasjon siden onsdag og ble satt i gang i dag.
 
Heldig du er da. Men har du en stund igjen til termin? Jeg fikk ikke reise hjem til tross for mild svangerskapsforgiftning. Har ligge på observasjon siden onsdag og ble satt i gang i dag.

Ja, jeg har fem uker igjen termin 16 okt
 
Jubler for at UL for kontroll av leie på viste ei lita frøken som lå så pent atte, med hodet sitt ned. Det var jenta si det! :love7 Og heldigvis var alt bare velstand inni magen! Godt med fostervann, morkake fin og blodgjennomstrømming til navlestrengen fin, så det var veldig betryggende å høre!

Så nå som hun ligger så fint til og alt er på plass, ønskes hun hjertelig velkommen ut av mors mage og inn i den vide verden utenfor, når enn hun er klar og måtte føle for å komme, selvfølgelig, noe jeg håper er ganske snart:love017
 
Fikk til å klippe neglene selv!!!! [emoji3]
Lenge irritert meg over lange tånegler og at mannen klipper på "feil" måte. Innså i går i sofaen at der sitter eg jo ofte med kryssa bein og kan ta på tærne mine, så da må det jo være mulig å klippe selv [emoji4] og det var det [emoji4][emoji3] hurra! [emoji119][emoji122]
 
Back
Topp