jubeltråd ❤

Jubler for et stykke sjokoladekake [emoji14]
Hadde 7 års feiring for jentungen på fredag... fikk smakt meg et stykke nå. Left-overs er knall :p
Mmmm [emoji4] lagde sjokoladekake til meg selv i kveld, med digg krem [emoji39][emoji108]
 
Så utrolig glad for at jeg har en så snill og god mann ♡ han lager mat hver dag, rydder og vasker. Masserer når det trengs, og koser med meg når jeg trenger litt nærhet :*
 
I dag jubler jeg over en fantastisk dag sammen med mine 3 tantebarn (6 år, 3 år og 7 uker), mamma og søster på marfestival og barnas gård med mye moro for liten og stor. Jeg har klart å være oppreist/ gå i nærmere 3 timer. Vanligvis har jeg null energi og klarer nesten ikke komme meg opp av sofaen en gang.
 
Jubler av at hver dag er ny rekord nå, storebror ble født 35+1.
Lillesøster er allerede minst et halvt kilo tyngre enn han var da han ble født, så alt ligger til rette for en mye enklere barseltid denne gangen.
 
Jubler fordi i dag tok min søster meg med ut for å shoppe de siste tingene til fødebaggen.
Gikk rundt i nesten 2 timer uten krykker og det gikk kjempe fint :D Har ikke hatt en så bra dag på lenge!

Hadde en del kynnere og høy puls, men kom meg igjennom det :happy:
Var så kjekt føle seg litt normal igjen :D:D:D
 
Fikk kjøpt bursdagsgave til mannen! Fikk hjelp til å finne passelig genser (han trenger lange og smale, motebildet nå består av korte og brede :/ ) samt et belte som visstnok skal være bra :) Spent på hva han synes om de :)
 
Jubler over at bekkenet ikke har kranglet noe særlig denne uka. Har klart å gjort ting her hjemme :) Har gressenke uke
 
Jubler (kanskje litt tidlig) over at det ser ut til at jeg kan reise hjem i morgen!
Blodtrykket har nå stabilisert seg endelig, og svangerskapsforgiftningen har ikke blitt verre, så de tror jeg kan slippe hjem og bare komme innom annenhver dag for sjekk! !!


Krysser fingrene!
 
Jubler over å ha fått sett lillegutt på ultralyd igår! Han er helt gjennomsnittlig, noe jeg er glad for da SF-målet mitt er helt enormt, et lite stykke over det lyse området. Han har søte små bollekinn og veide 2180 gram, 33+4 igår. [emoji7][emoji170]
 
Jubler (kanskje litt tidlig) over at det ser ut til at jeg kan reise hjem i morgen!
Blodtrykket har nå stabilisert seg endelig, og svangerskapsforgiftningen har ikke blitt verre, så de tror jeg kan slippe hjem og bare komme innom annenhver dag for sjekk! !!


Krysser fingrene!

Håper jeg får samme beskjed i morgen.
 
Jubler over å ha fått sett lillegutt på ultralyd igår! Han er helt gjennomsnittlig, noe jeg er glad for da SF-målet mitt er helt enormt, et lite stykke over det lyse området. Han har søte små bollekinn og veide 2180 gram, 33+4 igår. [emoji7][emoji170]
Så kjekt dere fikk se lille i magen :Heartred

Jeg er akkurat på det lyselilla mot det hvite på mitt SF mål. Så om det blir noe måling her er jeg veldig spent :nailbiting:
 
Hvordan har dere det i dag?


Jeg fikk reise hjem i går -utskrevet fra sykehuset :)

Pga svangerskapsforgiftning må jeg møte annenhver dag på sykehuset for sjekk av bt og urin, men det går bra!
 
Jeg fikk reise hjem i går -utskrevet fra sykehuset :)

Pga svangerskapsforgiftning må jeg møte annenhver dag på sykehuset for sjekk av bt og urin, men det går bra!
Så bra at du fikk reise hjem :)

Er ikke mange ukene igjen nå :dance008
 
Har nesten ikke fått sove i natt på grunn av uvi, bekken og halsbrann.
Følte meg elendig da jeg våknet i dag og har vært dårlig i noen timer nå, heller ikke fått sove noe mer....

Men så ligger jeg er på sofaen og kjenner små dult inni hånden jeg hviler på magen min.
Dulter litt igjen og ser en liten fot som strekker seg etter berøring og sklir litt over magen, da er alt annet glemt :Heartred
 
Jeg fikk reise hjem i går -utskrevet fra sykehuset :)

Pga svangerskapsforgiftning må jeg møte annenhver dag på sykehuset for sjekk av bt og urin, men det går bra!
Så godt du fikk reise hjem da - deilig å slippe litt "fri" ;)
 
Back
Topp