Jubeltråd ☆

Jubler for sol og hele 12 grader i trondheim jubler for glade barn etter barnehagen i dag som enda er ute og leker seg. Jubler for at jeg snart har klart å ruge i 34 uker og ferdigbefaring på huset vårt på mandag

Jubler for at pappa kommer med senga og diverse utstyr i morgen :-D

Jubler over at jeg er høygravid (39) dager igjen og at jeg snart skal møte den lille prinsessen vår. Jubler også over Vår, vakre blomster i hagen og at jeg så en sommerfugl i dag:) Blir helt lykkelig når solen titter frem og man får den gode vårfølelsen. Vi har en flott tid foran oss:)

Bedre seint enn aldri - NÅ kjenner jeg med sikkerhet at junior hikker (første gang for meg) - u36+4 :-)

Jubler for nok en deilig soldag! Mannen og lilleputt er på fjelltur og jeg har fryseren full av is!! :):) og for jeg kjenner godt med liv i magen hver dag! :) på denne tiden sist var jeg mye på føden for å få bekreftelse på liv(pga forranliggende morkake)! Det var slitsomt. Så er deilig å ikke være i tvil :)

Jubler over at far tok sønnen med på bursdag så jeg kan sitte hjemme og være morgengretten i fred og ro!:)

Jubler for at lillebror endelig har lagt seg med hodet ned etter tverrleie så og si hele tiden:)

Måtte han bare bli der:)

Jubler for at vi har kjøpt ny bil med god plass til mini og vognen, og at det bare er 6 uker igjen til termin :-D

Jubler for at alt er bra med mini i magen♡ Ble kontroll på sykehuset tidlig i morrest og alt er bra. Nå er det full action i magen igjen:D

Jubler for full fest i magen (var veeeeldig stille i går) og at mannen fant ut at han skulle rydde ut av oppvaskemaskina heilt av seg sjøl ;) :P

Jubler over at april babyene har begynt å komme --> vi nærmer oss:)

Back
Topp