Jubeltråd ☆

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
inspirert av mars gruppa..
Tenkte det kunne være hyggelig å fokusere litt på det positive i hverdagen :D
hva jubler dere over idag/for tiden?♡

Jubler for at jeg sover bedre og energien er tilbake :) og såklart at det ikke er så lenge igjen før jeg får møte mitt lille gull :D

Jubler for at vi har flyttet inn i nytt hus og at alt er klart før minstemann kommer :-D Og at de to som er hjemme gleder seg veldig til å møte lillebror ;-)

Jubler for at det er vår i lufta og at jeg snart skal få møte den lille mageboern :) herlig tid i vente!!

Jubler over at hendene så og si er bra nå!! Jubler over at New Kid ser ut til å vokse som han/hun skal!!

jubler for at vi nærmer oss målet og å få se lillegutt! :-)

Nydeleg vær ute, VARMT vår vær! :D Det ser ut til at eg endeleg er kvitt UVI og i dag er eg 38+0 :D

Har sove godt og lenge i tre netter nå! Sååå deilig! Og at solen varmer! :)

Jeg jubler for at jeg er 35+0 idag og jeg driver å planlegger navnefest/vigsel :D

Jeg jubler for at om en mnd er mamma 60år og da kommer hun hit og skal være hos oss i noen dager, det skal bli godt med mamma-besøk og litt hjelp i huset. :-)

Jeg jubler for nevøen min som skal døpes i helga :-)

Jeg jubler for at gubben tok med seg hunden vår ut igår og fikk slitt han skikkelig ut, så nå har han gangsperre :P det har vært lite trim i det siste pga bekkenløsning, ishålka, og for trange ytterjakker, så det er godt å se lillevennen sliten igjen :-)

Jeg jubler for at vi har kjøpt tomta vis-a-vis huset så nå har vi plass til å sette opp en garasje, en gang i fremtida :-)

Jubler for at det er sol ute og i dag var siste dagen på jobb før permisjonen :D

Jubler for sol, isbilen og tilbudet om å slappe av på sofaen mens svigermor er ute med vesla. :D

Back
Topp