JUBELTRÅD

For at jeg endelig begynner å bli frisk fra den forferdelige influensaen og kan begynne å konsentrere meg om babyen i magen istedenfor :D Kjenner at influensaen i tillegg til hormonene har gjort meg til et monster! Stakkars mannen i hus.
Huff det er så kjipt å være syk OG gravid!

Huff det er så kjipt å være syk OG gravid!
Jaa, kjenner det har tatt litt ekstra knkekken på meg denne gang. Hehe! Har egentlig vært tett i nesen siden en uke før jeg fant ut jeg var gravid og bare gått å ventet på at jeg skulle bli syk. Tror kanskje slimhinnene spiller litt inn her også, for idag føler jeg meg ganske bra bortsett fra i nesen :p

Jubler for at mannen kjører til butikken for å kjøpe ostepop til meg :D

Jubler for et fantastisk koselig møte med hans familie igjen :)

Jubler for at sola skinner, enda det var meldt masse regn som skulle starte i natt og vare hele dagen:)

Jubler over at jeg orket å lage middag idag

Jaa, kjenner det har tatt litt ekstra knkekken på meg denne gang. Hehe! Har egentlig vært tett i nesen siden en uke før jeg fant ut jeg var gravid og bare gått å ventet på at jeg skulle bli syk. Tror kanskje slimhinnene spiller litt inn her også, for idag føler jeg meg ganske bra bortsett fra i nesen :p
Den nesetettheten er fæl alså! God bedring godt du føler deg bedre

Jubler over at jeg har fått i meg litt eplemos og tørr havregryn til kveldsmat :happy: Sliter med å få i meg mat ..Så det hjalp litt på ;)

Jubler over 8 uker idag

Jubler over å snart være hjemme hos testene mine :hilarious:

Jubler over å ha rettet ferdig masse elevtekster i dag :D:bookworm:
Ååååh, det håper jeg å kunne juble litt over også, senere i kveld. Hvilket trinn jobbet du på?

Jubler over at mannen tok med seg mini på lekeland i dag så han får ut litt energi og jeg får samlet litt energi! :)

Jubler for at jeg fikk på meg dongribuksa igjen :D

Back
Topp