JUBELTRÅD

Jubler for 2-3 idag!

5 fullgåtte uker!! Fortsatt knallpositive tester og jeg er kommet lengre enn jeg gjorde da jeg mistet i desember:hello2 Neste milepæl er 7 uker, ettersom jeg mistet etter litt over 6 uker i september. Heier på meg selv (og har en god følelse denne gangen:Heartpink)

5 fullgåtte uker!! Fortsatt knallpositive tester og jeg er kommet lengre enn jeg gjorde da jeg mistet i desember:hello2 Neste milepæl er 7 uker, ettersom jeg mistet etter litt over 6 uker i september. Heier på meg selv (og har en god følelse denne gangen:Heartpink)

Jeg heier på deg :D

Heia, heia! :Heartred

Jubler for 2-3 på Clearblue Digital i dag dag :D:D

Waaah! Jeg fikk 3+ i dag!! Er 5+2 idag. Woohooo, nå begynner jeg å tro på at dette kan gå veien!:love7

Heia, heia! :smiley-bounce016
Har stor tro på sånne godfølelser!

Tok en test igår som viste 2-3, trodde den skulle vise 3+ og ble litt skuffa. Så snart jeg våknet idag demonterte jeg testen og så at strekene var såpass sterke at jeg tror den likegodt kunne slått ut på 3+. Hurra! ☺️

Jubler for 5+0 i dag :smiley-bounce012 I følge Preglife ihvertfall, i følge de andre appene er det 4+6. Skjønner ikke helt hvorfor de sier forskjellig egentlig, noen som vet? Graviditet+ har kommet kortest med 4+5, så forholder meg minst til den :hilarious:

Jubler for 5+0 i dag :smiley-bounce012 I følge Preglife ihvertfall, i følge de andre appene er det 4+6. Skjønner ikke helt hvorfor de sier forskjellig egentlig, noen som vet? Graviditet+ har kommet kortest med 4+5, så forholder meg minst til den :hilarious:
Det varierer fra land til land hvor langt de regner et svangerskap. Noen regner 40+0, men de fleste land regner 40+2. Bortsett fra Norge da, som regner 40+3. Derfor vil det bli litt endring i forhold til hvilken lengde appen går etter. Men trur det blir riktig på alle om du setter inn termin i stedet for siste mens.

Jubler for en hel natts søvn!

Jubler for IKM i dag, null spotting og jeg er endelig 4+0 :D har egentlig 5 ukers sykluser, men det blir vel ikke riktig å telle det sånn (At jeg nå er 5+0 liksom)?

Jubler for nok en dag videre i svangerskapet :happy:

For at jeg endelig begynner å bli frisk fra den forferdelige influensaen og kan begynne å konsentrere meg om babyen i magen istedenfor :D Kjenner at influensaen i tillegg til hormonene har gjort meg til et monster! Stakkars mannen i hus.

Jubler for 3+ på digital i dag! :happy093Skulle egentlig vente til søndag, men klarte jo ikke det :hilarious: nå blir det ikke noe mer testing tenker jeg.

Jubler over en god natts søvn og ingen kvalme siste dag

I dag jubler jeg for 7 uker!

Back
Topp