Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5 fullgåtte uker!! Fortsatt knallpositive tester og jeg er kommet lengre enn jeg gjorde da jeg mistet i desember Neste milepæl er 7 uker, ettersom jeg mistet etter litt over 6 uker i september. Heier på meg selv (og har en god følelse denne gangen)
5 fullgåtte uker!! Fortsatt knallpositive tester og jeg er kommet lengre enn jeg gjorde da jeg mistet i desember Neste milepæl er 7 uker, ettersom jeg mistet etter litt over 6 uker i september. Heier på meg selv (og har en god følelse denne gangen)
Heia, heia!5 fullgåtte uker!! Fortsatt knallpositive tester og jeg er kommet lengre enn jeg gjorde da jeg mistet i desember Neste milepæl er 7 uker, ettersom jeg mistet etter litt over 6 uker i september. Heier på meg selv (og har en god følelse denne gangen)
Det varierer fra land til land hvor langt de regner et svangerskap. Noen regner 40+0, men de fleste land regner 40+2. Bortsett fra Norge da, som regner 40+3. Derfor vil det bli litt endring i forhold til hvilken lengde appen går etter. Men trur det blir riktig på alle om du setter inn termin i stedet for siste mens.Jubler for 5+0 i dag I følge Preglife ihvertfall, i følge de andre appene er det 4+6. Skjønner ikke helt hvorfor de sier forskjellig egentlig, noen som vet? Graviditet+ har kommet kortest med 4+5, så forholder meg minst til den