Jubel tråden

Jubler for 16 dager igjen til 12+0 :D og at min mor og bestemor kom å vaska heeeeeele huset i dag inkl kjøkkenskap og alle klær :D jeg er så dårlig at her har det forfalt veldig siste tiden!!

Så hærlig da!! Er også veldig dårlig så huset kommer i 2.-3.rekke nå[emoji23][emoji51]
 
Jubler for 10+0 i dag og fordi det regn litt igår. Så varmt i det siste :facepalm:
 
Jubler for at jeg klarte å spise brødskive i dag! Første gang på flere uker[emoji51][emoji23][emoji169][emoji1417]
 
Jubler for at jeg har en så fantastisk, omsorgsfull og snill mann! Jeg sliter sånn med kvalme og oppkast og har gjort det i snart 4 uker nå. Hadde aldri klart de ukene uten ham. Han handler kjeks, isbiter og diverse mat i butikken hver eneste dag, vasker kjøkkenet, lager mat og henter ting til meg og dette gjør han med glede. I tillegg engasjerer han seg veldig i graviditeten og det å skulle bli far. Han kan jo mer enn meg :knegg: Jeg er så takknemlig :Heartred
 
Jubler over at både kvalme og slapphet ikke varer fra jeg står opp til jeg legger meg, men heller kommer og går litt. [emoji16]
 
Jubler over at jeg nettopp klarte å gå meg en tur i skogen, UTEN å føle at jeg skulle svime av eller kaste opp! Så glad nå! :D
 
Jubler for at mannen hadde rydda og vaska hele huset, samt laget middag til jeg kom hjem fra jobb i dag :love017
 
Jubler for at jeg og samboer skal ha kjærestetur til Kiel, og jubler for at jeg får se sønnen min igjen på mandag[emoji28] Litt blanda følelser på det å reise bort[emoji23]
 
Back
Topp