Jubel tråden

Juble for det ser ut som sommer’n endelig kjæm til trøndelag igjen [emoji295]️
 
Jubler for brev om innkallelse til ordinær ultralyd :D Bare å glede seg til 10.september, selv om det føles ut som en evighet til!
 
10 dager til uke 12, og den blødningen jeg hadde ser ut til å være uskyldig[emoji119] Tar en liten jubel og håper at alt ser bra ut neste tul[emoji1]
 
Jubler over at jeg snart skal få se faren min og brødrene mine, så jeg endelig kan fortelle nyheten som resten av nær familie har visst om i 4 uker[emoji173]
 
Oh ja jeg vil også juble over at vi starter å fortelle familien her nede det i helgen[emoji16] Endelig. Så kjører vi til nord og forteller resten av familien det mot slutten av juli. Blir så bra å endelig få sagt det!
 
Jubler over 7fullgåtte.
Svigers fikk nyheten i dag å de ble utrolig sjokka. På lørdagen får mora mi vit det [emoji2]
 
Jubler for at vi er 6+4! Hver dag er en seier[emoji1]
 
7+2 å er ennå gravid!!! Hadde litt blødning i begynnelsen av uka å ble veldig bekymret da jeg har to barn fra før å har ikke opplevd det med de. Tok Hcg måling på tirsd. og Torsd. å den hadde økt fra 10 000 til 16 000 som da tyder på at alt er i orden å jeg er ennå gravid!! Så lettet!!! Så det jubler jeg over [emoji4][emoji4][emoji4]
 
Juble over at æ har to nydelige jenta alt. Storesøster på 19år kom innom å kosa å hærja med lillesøster på 8mnd. Beste følelsen i verden å se de sammen. Glede mæ te æ har 3 barn å får gleden av å se de alle 3
 
Jubler over at datra, som ikke vet at hun skal bli storesøster enda, sitter ved siden av og stryker meg på ryggen når jeg henger over skåla og sier at det snart går over :love7 3,5 år og så omsorgsfull :Heartred
 
Jeg har vært nervevrak pga har hatt 2 ma før uke 10.!

:cheersJubler over at det gikk bra på TUL 10+2. Vi fikk se en spretten bamsemums.:Heartbigred
 
Back
Topp