JUBEL-tråd

Tusentakk !


GRATULERER! Det er såå deilig å bestå praksis!
Hurra for deg!
tusentakk ! Jaa så deilig !

Tusentakk !
tusentakk !


Yeeey :smiley-bounce015 så utrolig deilig! Var du ikke redd du måtte ta igjen en del?
joo! For pga smertestillende så svar det ikke lett å huske alt og skrive alt, så hadde risiko for styrk, og ryggen min er blitt mye verre i praksis.. så hadde vært krise om jeg måtte ta den opp igjen.. nå blir det psykiatri praksis i januar :joyful:
 
joo! For pga smertestillende så svar det ikke lett å huske alt og skrive alt, så hadde risiko for styrk, og ryggen min er blitt mye verre i praksis.. så hadde vært krise om jeg måtte ta den opp igjen.. nå blir det psykiatri praksis i januar :joyful:

Får du tatt den når du er gravid? Håper det!!
 
Endelig 3+ på digital! Fikk 2-3 da jeg var 5+1, og har ventet til 5+5 før jeg testet igjen. :D
 
Lurer på om jeg kan juble nå:nailbiting: etter snart ett år med prøving :shy:
 

Vedlegg

  • 4170DF3B-85B0-42C4-89B6-9F22525F07E4.jpeg
    4170DF3B-85B0-42C4-89B6-9F22525F07E4.jpeg
    876,9 KB · Visninger: 30
Testen ser kjempe fin ut! Virkelig noe å juble for! Sniker du deg ut etter en digital i dag? :joyful: :p :D
 
Hurra! Legetimen i dag gjekk mykje betre enn frykta. Legen hadde lest i journalen min før eg kom og sendte henvisning til TUL utan meir spørsmål :happy:
 
Så bra at det ordnet seg :)
Ja nå er eg letta :) ho stilte litt oppfølgingsspørsmål til det eg har slitt med tidlegare så det var alt i alt ein god legetime! Synes alltid det er vanskelig å komme til ein vikar eg ikkje kjenner etter å ha gått ganske jevnlig og fått eit godt forhold til fastlegen.
 
Ja nå er eg letta :) ho stilte litt oppfølgingsspørsmål til det eg har slitt med tidlegare så det var alt i alt ein god legetime! Synes alltid det er vanskelig å komme til ein vikar eg ikkje kjenner etter å ha gått ganske jevnlig og fått eit godt forhold til fastlegen.

Kan kjenne meg igjen der ja :shy: i grunn ganske krevende å møte opp til andre leger enn sin egen fastlege (forutsatt at man har godt forhold). Gleder meg til min fastlege kommer tilbake etter jul :rolleyes: vi har heldigvis hjelpsom jordmor dersom jeg trenger hjelp.
 
Jeg er 9 uker i dag!! :dance011Føler det begynner å bli litt nå:bunny
 
Jubler over at jeg kom meg på trening idag! Kun 30 min HIIT time, men det var over to uker siden sist pga dårlig form.
 
Jubler for at jeg er 8+3 istedet for 7+4 og at jeg så en fin liten klump med bankene hjerte idag:HeartredBegynner endelig å venne meg til tanken på at dette blir en baby:Heartred
 
Jubler fordi jeg har hatt kroniske smerter i hofta i 4 år, men plutselig er smerten vekk! Jeg har ikke kunnet sitte i egen sofa feks uten smerter. Har prøvd alt av behandlinger, ingen ting har hjulpet. Har en mistanke om at relaxin-hormonet står bak! :woot:
 
Back
Topp