Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser alt for at det vil gå, jeg var jo relativt ung da jeg gjorde og håper de har gjort det ammevennlig.Da kan jeg glede deg ennå mer og si at det faktisk kan gå bra ! Jeg tok brystreduksjon for 5-6 år siden. Var så lite info på nett og ingen helsepersonell som kunne svare meg. Ikke engang klinikken kunne si om jeg kunne få til amming. På barsel ville de at jeg skulle gi mme etter 1 døgn. Men jeg fikk mer en nok melk!! Eneste problemet var at jeg hadde store sår i 8 uker, på brystvortene + betennelse. Var intens store smerter. Til slutt trodde ammepoliklinikken at det kunne være at areola var mindre og strammere etter brystreduksjonen ( de skjærer vekk areola ved brystreduksjon).Jeg trengte å juble over en ting som jeg har syntes vært så kjipt. For 7 år siden tok jeg brystreduksjon. Jeg var jo helt ferdig med barn. Har vært innstilt på at amming ikke skal gå. Men i dag har jeg lest meg opp at det skal mest sannsynlig gå, delvisKrysser alt for at det vil gå, jeg var jo relativt ung da jeg gjorde og håper de har gjort det ammevennlig.

Fantastisk!! (Mulig hormoner, men blir rørtDa kan jeg glede deg ennå mer og si at det faktisk kan gå bra ! Jeg tok brystreduksjon for 5-6 år siden. Var så lite info på nett og ingen helsepersonell som kunne svare meg. Ikke engang klinikken kunne si om jeg kunne få til amming. På barsel ville de at jeg skulle gi mme etter 1 døgn. Men jeg fikk mer en nok melk!! Eneste problemet var at jeg hadde store sår i 8 uker, på brystvortene + betennelse. Var intens store smerter. Til slutt trodde ammepoliklinikken at det kunne være at areola var mindre og strammere etter brystreduksjonen ( de skjærer vekk areola ved brystreduksjon).
Det var to lange penicillinkurer , smertestillende og "tøying" av areola som gjorde at det til slutt gikk over. Og da qmmet jeg i nesten 1.5 år
Anbefaler syntocinon spray i starten da utdrivingen kan være tyngre å få igang etter operasjon. Den hjelper utdrivingen. Du får resept av legen din, så kan du ha med i fødebagen.
) Så utrolig bra
leste om den nesesprayen, så skal få tak i den og ha med, så skal jeg gjøre varsel oppmerksom på det slik at vi kan veie litt ekstra Lurt! Jeg tror holdbarheten på sprayen er 4 uker fra den blir tatt i bruk, så greit å være obs. Helsestasjon, barsel og ammepoliklinikk lærte mye av meg tror jeg, og det er braFantastisk!! (Mulig hormoner, men blir rørt) Så utrolig bra
leste om den nesesprayen, så skal få tak i den og ha med, så skal jeg gjøre varsel oppmerksom på det slik at vi kan veie litt ekstra
![]()

Lurt! Jeg tror holdbarheten på sprayen er 4 uker fra den blir tatt i bruk, så greit å være obs. Helsestasjon, barsel og ammepoliklinikk lærte mye av meg tror jeg, og det er bra![]()
Ser veldig lovende utOffisiell testdag i dag og endelig har jeg litt håp om at det faktisk er vår tur
Forhåpentligvis er 6år med prøving slutt nå![]()

JEG BESTO PRAKSIS !!!!! Nå kan kroppen endelig hvile litt, og mindre smertestillende ! Det blir veldig godt !
Krysser fingrene for at det endelig blir deres turOffisiell testdag i dag og endelig har jeg litt håp om at det faktisk er vår tur

GratulererJEG BESTO PRAKSIS !!!!! Nå kan kroppen endelig hvile litt, og mindre smertestillende ! Det blir veldig godt !

Herlig! Da kan det hende jeg spør deg om råd når den tid kommerLurt! Jeg tror holdbarheten på sprayen er 4 uker fra den blir tatt i bruk, så greit å være obs. Helsestasjon, barsel og ammepoliklinikk lærte mye av meg tror jeg, og det er bra![]()

kjempe tester!!! Denna sitterOffisiell testdag i dag og endelig har jeg litt håp om at det faktisk er vår tur

YeeeyJEG BESTO PRAKSIS !!!!! Nå kan kroppen endelig hvile litt, og mindre smertestillende ! Det blir veldig godt !
så utrolig deilig! Var du ikke redd du måtte ta igjen en del?JEG BESTO PRAKSIS !!!!! Nå kan kroppen endelig hvile litt, og mindre smertestillende ! Det blir veldig godt !

HurraJEG BESTO PRAKSIS !!!!! Nå kan kroppen endelig hvile litt, og mindre smertestillende ! Det blir veldig godt !