Jubel-tråd

La lillejenta 22.30 i går, sover ennå kl.06.50 :D kun puttet i smokken noen ganger i natt:)

Dette ble en natt med minimalt med søvn hvor begge barna holdt meg våken. Mannen tok med begge to til foreldrene sine i morges og jeg fikk sove fra 1030-1600. Lengste sanmenhengende søvn for meg siden før fødsel. Føltes som å være borte i ett minutt, så godt sov jeg. Men jeg føler meg oppfrisket :)

Ny rekord!! 7 timer sammenhengende :o 2215-0515 og ingen sprengte bryster:D Etter amming var det nye 3,5t. Bare så synd det er fordi hun sov omtrent bare 1,5t ila dagen i går:(
Sååå herlig! Ser ut som om hun velger å sove om natten istedenfor om dagen :)

I dag var vi 3 stk som sov dupp på dagen :D Det trengte jeg virkelig sårt! :D

La 2 åringen i hennes seng, og tok med Lille på rommet til eldste, og der sovnet vi straks 2 åringen var lagt. Hadde med meg babysitteren så jeg våknet ikke før hun ropte på meg:)

I dag var vi 3 stk som sov dupp på dagen :D Det trengte jeg virkelig sårt! :D

La 2 åringen i hennes seng, og tok med Lille på rommet til eldste, og der sovnet vi straks 2 åringen var lagt. Hadde med meg babysitteren så jeg våknet ikke før hun ropte på meg:)
Så deilig :) Må jo være godt for deg å få sove litt på dagen innimellom. Må være travelt å ha en 2 åring hjemme pluss en baby. Sikkert herlig med stillhet i huset en liten stund :)

Så deilig :) Må jo være godt for deg å få sove litt på dagen innimellom. Må være travelt å ha en 2 åring hjemme pluss en baby. Sikkert herlig med stillhet i huset en liten stund :)

Det er veldig travelt :) Og de få gangene de to sover samtidig prøver jeg, og få sove. Ikke alltid jeg får til å sove, men da ligger jeg med øynene igjen, eller surfer på mobilen sånn at jeg får slappet av i det minste :) Bare synd de ikke sover samtid vær dag ;)
Setter stoooor pris på det de få gangene de gjør det :p

Ny rekord!! 7 timer sammenhengende :o 2215-0515 og ingen sprengte bryster:D Etter amming var det nye 3,5t. Bare så synd det er fordi hun sov omtrent bare 1,5t ila dagen i går:(
Så deilig! :) hva er hemmeligheten bak ingen sprengte bryster? Siste nettene har jeg våknet med skikkelig spreng, og kjenner en del kuler her og der :/ så redd for betennelse :( har måtte opp å pumpe om nettene :/ vil jo helst slippe det :/

Back
Topp