Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så herlig!!La lillejenta 22.30 i går, sover ennå kl.06.50kun puttet i smokken noen ganger i natt
![]()
Verdens beste lydLillegutt har endelig begynt å lage herlige jubelhvin når han har det gøy. Høres nesten ut som en stukken gris når han setter igang. Gleder meg til han begynner å gapskratte![]()
Verdens beste lyd![]()

Jubler for at lille sov helt fra 23-7.30Våknet helt i sjokk kl 7 og måtte sjekke om han pustet siden jeg ikke hadde våknet før
![]()
Nydelig! Her og har lille hatt en god lur igår og idag på dagtidHadde samme i natt! 01:00-08:15. Helt sykt! Og han sover bittelitt bedre på dagtid.
Sååå herlig! Ser ut som om hun velger å sove om natten istedenfor om dagenNy rekord!! 7 timer sammenhengende2215-0515 og ingen sprengte bryster
Etter amming var det nye 3,5t. Bare så synd det er fordi hun sov omtrent bare 1,5t ila dagen i går
![]()
Så deiligI dag var vi 3 stk som sov dupp på dagenDet trengte jeg virkelig sårt!
La 2 åringen i hennes seng, og tok med Lille på rommet til eldste, og der sovnet vi straks 2 åringen var lagt. Hadde med meg babysitteren så jeg våknet ikke før hun ropte på meg![]()
Så deiligMå jo være godt for deg å få sove litt på dagen innimellom. Må være travelt å ha en 2 åring hjemme pluss en baby. Sikkert herlig med stillhet i huset en liten stund
![]()
Så deilig!Ny rekord!! 7 timer sammenhengende2215-0515 og ingen sprengte bryster
Etter amming var det nye 3,5t. Bare så synd det er fordi hun sov omtrent bare 1,5t ila dagen i går
![]()