Jubel-tråd

Var på vekstkontroll og morkake-sjekk idag, lillemor er akkurat slik hun skal være og morkake har trukket seg opp fra åpning!!! I tillegg ligger hun i hodeleie :) Såå deilig å slippe å bekymre meg over stagnerte SF-mål, hun åler seg rundt hele dagen - jeg er rett og slett superlykkelig idag :)
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Hos fostermedisiner og sjekket alt som sjekkes kan ( blodtilførsel i hjernen, til morkake, trykk i ulike blodårer osv) og han korrigerte henne fra 25 til 75 persentilen!! Jippie. 2300g nå. 1790g for 10 dager siden var helt feil sa han. Det betyr at hun får den næringen hun skal. Morkaken fungerer og min svangerskapsforgiftning er ikke manifest!

Var på vekstkontroll og morkake-sjekk idag, lillemor er akkurat slik hun skal være og morkake har trukket seg opp fra åpning!!! I tillegg ligger hun i hodeleie :) Såå deilig å slippe å bekymre meg over stagnerte SF-mål, hun åler seg rundt hele dagen - jeg er rett og slett superlykkelig idag :)
Så herlig <3 godt med sånne positive kontroller :D

Hos fostermedisiner og sjekket alt som sjekkes kan ( blodtilførsel i hjernen, til morkake, trykk i ulike blodårer osv) og han korrigerte henne fra 25 til 75 persentilen!! Jippie. 2300g nå. 1790g for 10 dager siden var helt feil sa han. Det betyr at hun får den næringen hun skal. Morkaken fungerer og min svangerskapsforgiftning er ikke manifest!
Så gode nyheter <3

Stor jubel her i dag:

Blodsukker - normalt (noe som er veldig positivt)

Urinprøve - negativ (noe som er veldig positivt)

Vekt - opp 1,3 kg siste 4 uker (noe som er innafor)

hB (jern) - økt men skal økes mere så fortsetter med å ta ekstra fremover også.

Vogna er nå komplett med pynt, kopp/flaskeholder + kroker.

Også ser jeg straks 80-tallet på % her

ImageUploadedByBV Forum1467054168.376794.jpg

Jippi, fikk byttet bort siste vakta mi (8t alene på jobb uten sjans til å gå på do en gang) så det betyr siste dag på jobb i morgen før ferie og perm. :D skal bli utrolig rart og godt, for fy så fort sliten jeg blir. :) ikke lenge igjen til jeg har lillemann i armene. :D

Jippi, fikk byttet bort siste vakta mi (8t alene på jobb uten sjans til å gå på do en gang) så det betyr siste dag på jobb i morgen før ferie og perm. :D skal bli utrolig rart og godt, for fy så fort sliten jeg blir. :) ikke lenge igjen til jeg har lillemann i armene. :D
Så herlig! Jeg har siste dag på torsdag, gleder meg veldig :-)

Jubler for at Minste, Mannen, og jeg skal på dagstur til Haugesund på fredag:p
Slår to fluer i et smekk da han skal på kontroll på sykehuset der :)
Har ikke våre i Haugesund på flere år, og jeg trenger, og se noe annet.
Ellers så skal mannen jobbe vær dag i juli pga ferie avvikling så fint og få 1 dag sammen før det ikke er flere fridager...

Jubler for fantastiske 3D bilder, ser så tydelig at hun er lik på sin far ❤️

Jubler for fantastiske 3D bilder, ser så tydelig at hun er lik på sin far ❤️
Hvilken uke er du i?
Var det greit å se alt så "sent" i svangerskapet? Ser for meg at det kanskje er trangt og vanskeleg å få bra bilder

Back
Topp