Jubel-tråd

1) symfysemålwt mitt var som gyn ønsket da jeg var hos jordmor i dag :)

2) jeg skal behandles for jernmangel og har store forhåpninger om å "være meg selv" igjen om noen uker

3) Jeg har fått penicillin mot luftveisinfeksjon i dag og blir forhåpentligvis bra i løpet av uka etter å ha vært syk (igjen) i to uker
Alle gode ting er tre :) Håper du føler deg bedre snart!

Hadde en fantastisk fin opplevelse på vekst estimering i dag. Og delte den i sammen med de to eldste skattene mine som fikk se lille i magen for første gang 30+0 Tårene mine rant, for OUL var jo så mislykket med dårlig kvalitet på alt inkl bildene. Denne var helt anderledes, og ble utført av ei fantastisk koselig dame som fikk meg til å føle jeg og lille i magen var i de beste hender :D :P

I dag jubler jeg for at gubben har kjøpt ny "kone"bil til meg (oss) :D

Blir deilig å cruise rundt med automatgir og slippe å tenke på om bilen blir godkjent ved neste eu-kontroll! :p ;)

Har et vikariat i kommunen som går ut 31.7 nå i år, men idag ble jeg tilbudt FAST stilling!! (en annen plass enn der jeg er, men fortsatt i kommunen)
Veldig deilig å gå på ferie og så videre i permisjon og vite at alt er på plass!

Hurra for 31+0, og for straks leggetid :p
Og for 4 skjønne skatter som gleder seg til og få en liten Baby til inn i familien :D :p
Alle ungene koser og nusser på magen, og sier natta til Lille i magen hele tiden. Og spessielt jentene er utrolig flinke med å avlaste meg med praktiske ting med Lille2014 når jeg er kaputt i bekken, eller bånn sliten av lite søvn. Blir med oss på lekeplass, bytter bleie, bærer henne opp trappene for meg, og andre ting jeg setter utrolig STOR pris på :D

Jubler for at det barnesete endelig er på plass og at vi skal hilse på lillegutt til mandagen. :D har ikke vert på ul siden uke 18, så skal bli veldig koselig å hilse på lillegutt igjen. :D

Back
Topp