Jubel-tråd

30 uker i dag, barnerommet er ferdig malt, garderobeskapet til gangen er ferdig satt opp, og alt som gjenstår er bare sånne kosegreier; vaske babyklær, montere seng/stellebord/barnesete, sette frem ting til lille nurket, handle litt småtteri.. Gosj:Heartred

Alle vinduer i huset er vasket og time til omvisning på føden er bestilt før kl 10 i dag. :D så deilig å ha energi å komme igang fra morgenen av. :D nå får jeg søke til nav og komme meg på jobb. :)

Min fantastiske samboer og far til bebis kom med gave til meg i går; bbhugme pute og to herlige kremer,pluss gravidkort. Herlighet at det går an å være så snill!:Heartred Føler meg som verdens heldigste som har en sånn støttespiller,overøser meg med komplimenter gjør han også. Og nå har han reddet nattesøvnen min de neste månedene,jippiii :Heartred

Jeg vil gjerne dele med dere et dikt jeg fikk av min mor i går. Må bare dele det med noe siden jeg er så utrolig stolt av at hun hadde klart å laget et så fint dikt. Selvom jeg vet at hun er kjempe flink til slikt.

Lillegutt:
Det er snart høst når lillegutt kommer, nesten slutten på hans første sommer.

Så kommer vinter, jul og sang. Og snøfnugg han ser for aller først gang.

Og atter en gang en vår ville komme og strålene over den lille vil flomme.

Den som har Andrea som søster og Ronny som far, som snill og stø og ansvar tar.

Maja som kjærlig og omsorgsfull mor. Denne gutten vil klare seg godt på vår jord.

Må si jeg sitter å griner litt når jeg skriver deg, akkurat som jeg gjorde da hun leste det for meg i går. Og det hjelper ikke med hormoner i tillegg :P

Jeg vil gjerne dele med dere et dikt jeg fikk av min mor i går. Må bare dele det med noe siden jeg er så utrolig stolt av at hun hadde klart å laget et så fint dikt. Selvom jeg vet at hun er kjempe flink til slikt.

Lillegutt:
Det er snart høst når lillegutt kommer, nesten slutten på hans første sommer.

Så kommer vinter, jul og sang. Og snøfnugg han ser for aller først gang.

Og atter en gang en vår ville komme og strålene over den lille vil flomme.

Den som har Andrea som søster og Ronny som far, som snill og stø og ansvar tar.

Maja som kjærlig og omsorgsfull mor. Denne gutten vil klare seg godt på vår jord.

Må si jeg sitter å griner litt når jeg skriver deg, akkurat som jeg gjorde da hun leste det for meg i går. Og det hjelper ikke med hormoner i tillegg :P

Øynene svømte her og:p

1) symfysemålwt mitt var som gyn ønsket da jeg var hos jordmor i dag :)

2) jeg skal behandles for jernmangel og har store forhåpninger om å "være meg selv" igjen om noen uker :)

3) Jeg har fått penicillin mot luftveisinfeksjon i dag og blir forhåpentligvis bra i løpet av uka etter å ha vært syk (igjen) i to uker :)

4) Det blir ikke noe stress med det fastende blodsukkeret mitt, alt var under de verdiene som krever tiltak :) Skal kontrollere fastende blodsukker hver 4 uke fremover (stikk i fingeren).

Last edited:
Back
Topp