Pga morkakeløsning tidligere. For å slippe å gå å være bekymret for at det gjentar seg.Hvorfor skal du igangsettes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pga morkakeløsning tidligere. For å slippe å gå å være bekymret for at det gjentar seg.Hvorfor skal du igangsettes?
Oi, skummelt! Så bra at du får detPga morkakeløsning tidligere. For å slippe å gå å være bekymret for at det gjentar seg.
11 uker og 3 dager til terminhjelpes.. Det føles plutselig ikke såå lenge til :O
11 uker og 3 dager til terminhjelpes.. Det føles plutselig ikke såå lenge til :O
Jiiizes...10 uke og 4 dagerAkkurat 11 uker her! Føles heelt rart ut, syns tiden har gått så fort!!![]()

Godt enig med deg om varmen! Men, ble lite søvn likevelSov godt i natt! Hurra for feilslått værmelding og 10 grader istedenfor 25![]()
Føler meg som verdens heldigste som har en sånn støttespiller,overøser meg med komplimenter gjør han også. Og nå har han reddet nattesøvnen min de neste månedene,jippiii 
Jeg vil gjerne dele med dere et dikt jeg fikk av min mor i går. Må bare dele det med noe siden jeg er så utrolig stolt av at hun hadde klart å laget et så fint dikt. Selvom jeg vet at hun er kjempe flink til slikt.
Lillegutt:
Det er snart høst når lillegutt kommer, nesten slutten på hans første sommer.
Så kommer vinter, jul og sang. Og snøfnugg han ser for aller først gang.
Og atter en gang en vår ville komme og strålene over den lille vil flomme.
Den som har Andrea som søster og Ronny som far, som snill og stø og ansvar tar.
Maja som kjærlig og omsorgsfull mor. Denne gutten vil klare seg godt på vår jord.
Må si jeg sitter å griner litt når jeg skriver deg, akkurat som jeg gjorde da hun leste det for meg i går. Og det hjelper ikke med hormoner i tillegg![]()