Jubel-tråd

ImageUploadedByBV Forum1455460243.839083.jpg
Jubler over at en mnd uten mann snart er over,han kommer hjem på onsdag. I dag fikk jeg roser,sjokolade og kort på døren.. Veldig kjekt på en uggen dag❤️ jeg er heldig som har en slik fantastisk mann..

Fått tatt en skikkelig lang og god tur i sola med ei god venninne og bikjene. :D og enda tid før jeg skal på jobb. :) hærlig dag. :D

Hurra for at jeg er i god form igjen, hurra for at jeg mener jeg kjente liv i dag og hurra for at jeg fortsatt kan gå på vanlige yogatimer på treningssenteret!:D Hurra for sol og snø. Og hurra for frokostblanding med bringebær! Nå er det fult fokus på å nyte 2.trimester her;-)

Jeg kjenner liv❤ må virkelig konsentrere meg for å kjenne, da bevegelsene er for svake til å kjenne når jeg gjør noe. Men spesielt når jeg ligger kjenner jeg frøkna romstere❤

Da er 3D UL bestilt og timen er den 06.05 <3

42 dager til OUL i dag og 79 til 3D
<3

15 uker ❤ Og jeg kjenner litt bobling innimellom. Usikker på om det er tarmene eller babyen, men man kan alltids håpe at det er plomma som gir fra seg livstegn :p

Jeg jubler fordi det har ordnet seg med ferie og sånn! Siden jeg har vikariat som går ut før permisjonen starter, var jeg skeptisk på akkurat det... Men alt ordnet seg ❤️

Jubler for 13 uker og kontroll hos megen i dag. Håper alt er bra med meg og nurk. Ønsker alle en flott dag❤️

Back
Topp