Jubel-tråd

Jubler for 14 uker (14+5 iflg jordmor) og at jeg har vært på første jordmorkontroll og hun fant en sterk og fin hjertelyd til lille huleboer :)

Var på første svangerskaps kontroll idag (10uker). Fikk høre hjertelyden til lillegull! :) var spent på om legen kunne finne det denne gangen også (svangerskap nr2), og visst gjorde han det!
Herlig lyd! Og en "bekymring" mindre :)

Glad for at de hadde nye Glukosebelastning drikke på legesenteret. :D smaka som bringbærsaft og ikke melis. :D nå er det bare å vente ferdig på legesenteret. :)

Jubler over at jeg ikke har spydd siden søndag :D Håper det er et tegn på at kvalmen vil gi seg, og ikke bare pga jeg doblet dosen med postafen for 3 dager siden.

Yuhuuuu..krysser alt som kan krysser at kvalmen har gitt seg hos deg..håper det virkelig❤

Jubler for 13 uker, første jordmor time og nok engang fikk vi høre hjerteslagene til lille nurk❤️

Last edited:
13 uker! ❤ Også jubler jeg for at jeg har klart å overtale mannen til eeeen ultralyd til før oul. Jeg må vite at alt er i orden og jeg er så nysgjerrig på kjønn at jeg holder på å svime av :))

15 uker i dag...4 uker til oul❤

Back
Topp