Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tvi tvi.. Vi har enda en uke å vente:-( tiden går SÅÅ sakte..Jubler over at vi skal på tidlig ul i morgenSå spennende! Ber om at vi får se et bankende hjerte ❤
Tvi tvi.. Vi har enda en uke å vente:-( tiden går SÅÅ sakte..
Jeg har akkurat kommet hjem fra UL, og alt så bra ut. Er 9+6 i dag. Pga en veldig lang prøveperiode med fler MA og SA har jeg prøvd å forholde meg ganske nøktern til graviditeten enn så lenge, men nå tror jeg jammen meg jeg skal tillate meg selv å tro at det kanskje endelig har klaffet for oss også.
Hurra!Hurra❤ vi er like langt! Blir deilig å bikke 10 uker i morgen! Bare 14 dager til 12 uker☺Da var det min tur til å juble litt!Jeg har akkurat kommet hjem fra UL, og alt så bra ut. Er 9+6 i dag. Pga en veldig lang prøveperiode med fler MA og SA har jeg prøvd å forholde meg ganske nøktern til graviditeten enn så lenge, men nå tror jeg jammen meg jeg skal tillate meg selv å tro at det kanskje endelig har klaffet for oss også.
Hurra!
Gratulerer med dagenJubler for 9uker i dag.også fordi min bedre halvdel kom med frokost på senga til meg i dag.
(er vell fordi jeg har bursdag han gjorde det da.
)
Tusen takk.Gratulerer med dagen![]()