Jubel-tråd

Jubler over at vi skal på tidlig ul i morgen :) Så spennende! Ber om at vi får se et bankende hjerte ❤

Er så kvalm om morgenen, men jubler for at jeg alltid finner noe mat som frister.. Selv om det ikke er normalt med tomatsuppe og pølser til frokost :p i morgen er jeg 10 uker❤

Da var det min tur til å juble litt!:smiley-bounce012 Jeg har akkurat kommet hjem fra UL, og alt så bra ut. Er 9+6 i dag. Pga en veldig lang prøveperiode med fler MA og SA har jeg prøvd å forholde meg ganske nøktern til graviditeten enn så lenge, men nå tror jeg jammen meg jeg skal tillate meg selv å tro at det kanskje endelig har klaffet for oss også. :Heartred Hurra!

Da var det min tur til å juble litt!:smiley-bounce012 Jeg har akkurat kommet hjem fra UL, og alt så bra ut. Er 9+6 i dag. Pga en veldig lang prøveperiode med fler MA og SA har jeg prøvd å forholde meg ganske nøktern til graviditeten enn så lenge, men nå tror jeg jammen meg jeg skal tillate meg selv å tro at det kanskje endelig har klaffet for oss også. :Heartred Hurra!
Hurra❤ vi er like langt! Blir deilig å bikke 10 uker i morgen! Bare 14 dager til 12 uker☺

Jubler for 11 uker i morgen ♡♡♡♡

Yohoooo.....11 uker i dag, det er så herlig..bare 1 uke til fullgåtte 3 mnd❤

Jubler for 9uker i dag. :D også fordi min bedre halvdel kom med frokost på senga til meg i dag. :D (er vell fordi jeg har bursdag han gjorde det da. :p )

Jubler for å ha vært på ultralyd idag og sett lille plomma vår danse ❤ Jubler også for at alt var helt perfekt og at vi får hilse på igjen om snaue tre uker :D Gleder oss!

Jubler for 9+0 ❤️
Og for at mannen står på kjøkkenet og lager den etterlengtede hamburgeren til meg ;)

Back
Topp