Jubel-tråd

Jubler for 9+0 i dag og at min største bekymring er hvordan jeg skal klare å sove når magen blir større. (Pleier å sove på magen...)

Jubler for 9+0 i dag og at min største bekymring er hvordan jeg skal klare å sove når magen blir større. (Pleier å sove på magen...)

Hehe, EEEENIG!! Hvordan skal d gå?:o Skulle vært senger med hull til magen:p

Jeg jubler for 9 uker :D ❤ Og at det bare er fem dager igjen til vi skal på ny ultralyd og hilse på plomma ❤

Jeg jubler for 6+0 ❤ Halvveis til 12 ;) Og jubler for at det kun er 4 dag til tidelig ul :)

Tenk. De er halvveis ute i september forumet allerede :O det går frem over, sakte men sikkert ;)
Ja, tenk på det! Selv oktober forumet har blitt "aktivert" selv om det litt tidlig enda for noen å flytte inn der :O

Takk. Det håper jeg virkelig☺..hvor er den tips? Jeg kan absolutt prøve den☺
Har laget en "dagens sunne" tråd.
Så flott høre du ikke er så dehydrert og orker mat. Smoothies er sikkert kjempe lurt ha en stor posjon av i kjøleskapet og drikke små glass utover dagen. Finner en haug om du googler .

Jubler over at vi ble gravid "av oss selv" etter en så lang og komplisert vei sist <3
Det er så vannvittig og snålt av vi fremdeles er helt satt ut.
Satt å så på barnetv med lillemor i kveld før hun la seg nå nettopp, og pga ett hundespann så begynte jeg å gråte xD haha.
Spør meg ikke hvorfor, jeg aner ikke. hehe.

Back
Topp