JUBEL TRÅD

Jubler for at det planlagte keisersnittet ble flyttet frem noen dager. Bare én uke til gutten vår er her nå <3 :D

Ikke lenge igjen nå da :D selv er det 20 dager til jeg får mi prinsesse i hendene ;)
Åh, det ble plutselig så uvirkelig :) :)
Og 20 dager er heller ikke lenge :D Selv om tiden går både fort og sent samtidig nå på slutten :)
Faktisk veldig deilig å vite nøyaktig når barna våre kommer - eller - i alle fall når de ikke kommer senere enn :D

Åh, det ble plutselig så uvirkelig :) :)
Og 20 dager er heller ikke lenge :D Selv om tiden går både fort og sent samtidig nå på slutten :)
Faktisk veldig deilig å vite nøyaktig når barna våre kommer - eller - i alle fall når de ikke kommer senere enn :D

Sant sant :) greit å tenke på at man slipper overtid ihvertfall :p

40+0 :)

37+0 i dag :D nå føles det sånn på at det er nære så det kribler i magen! Nå kan jeg faktisk si at jeg vil ha ham ut NÅ - altså så utålmodig at jeg dør ;)

Jubler for starten av første permisjonsdag(selv om det føles ut som jeg skal på jobb i morgen :P) og for at det er 3 uker til termin :D

Jepp, nå er alt på plass :)
Skal ut idag og kjøpe nytt regntrekk til den da, likte ikke det som fulgte med :p
Jeg har ett blått regntrekk :P tror jeg da ;) ikke det fineste. Kanskje jeg skal begi meg ut på tokt idag :D siden jeg ikke har så mye annet å gjøre :D

Jeg har ett blått regntrekk :P tror jeg da ;) ikke det fineste. Kanskje jeg skal begi meg ut på tokt idag :D siden jeg ikke har så mye annet å gjøre :D

Det jeg fikk med var et gjennomsiktig tykt et... Vil ha et litt tynnere som er lettere å pakke bort.. Gjerne med egen sånn lommme/pose :p

Back
Topp