Gled deg til minions så den på førpremiere sist lørdag lo så jeg grein. Ikke nok med det så kan man kjøpe de kule 3D brillene også. Vis vedlegget 124426
Go all in minions style
Hahaha, så kuult!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gled deg til minions så den på førpremiere sist lørdag lo så jeg grein. Ikke nok med det så kan man kjøpe de kule 3D brillene også. Vis vedlegget 124426
Go all in minions style
Jubler for at det planlagte keisersnittet ble flyttet frem noen dager. Bare én uke til gutten vår er her nå <3
Jubler for bursdag idag, og akkurat to uker til termin!
Gratulerer så mye med dagen!
Åh, det ble plutselig så uvirkeligIkke lenge igjen nå da selv er det 20 dager til jeg får mi prinsesse i hendene
Åh, det ble plutselig så uvirkelig
Og 20 dager er heller ikke lenge Selv om tiden går både fort og sent samtidig nå på slutten
Faktisk veldig deilig å vite nøyaktig når barna våre kommer - eller - i alle fall når de ikke kommer senere enn
Ouuuh hvilken vogn ble det?Jubler for at vi henta vogna hjem idag
Ouuuh hvilken vogn ble det?
Den var fiiin da kan bebisen melde sin ankomstEn crescent comfort duo (brukt)
Den var fiiin da kan bebisen melde sin ankomst
Jeg har ett blått regntrekk tror jeg da ikke det fineste. Kanskje jeg skal begi meg ut på tokt idag siden jeg ikke har så mye annet å gjøreJepp, nå er alt på plass
Skal ut idag og kjøpe nytt regntrekk til den da, likte ikke det som fulgte med
Jeg har ett blått regntrekk tror jeg da ikke det fineste. Kanskje jeg skal begi meg ut på tokt idag siden jeg ikke har så mye annet å gjøre