JUBEL TRÅD

34+0 i dag, 5 dager til høygravid, 7 dager til ferien, 45 dager til termin og om to måneder er han her garantert ;)

• Liker
Reactions: H&H
34+0 i dag, 5 dager til høygravid, 7 dager til ferien, 45 dager til termin og om to måneder er han her garantert ;)

Signerer og jubler for denne jeg og, men jeg teller 40+2(Ullevål) så har 44 dager til termin og 4 dager til høygravid :D

Jubler for 36+1!! Då har eg komt forbi det magiske punktet for å få føde på lokalsjukehuset! :)

Jubler masse for endelig å kommet oss I nytt hus!
Og nå er lillemor sine klær vasket og lagt på plass, seng og vogn skal settes opp og gjøres klar ila 2 dager og deretter blir fødebaggen pakket :D

Så når det er klart blir siste del av flyttingen tatt litt etter litt :)
Og ja! Jubler masse for fine gode kommende storebror ble 4 år 14.juni ♡

36 uker i dag:D

Avslutning med jobben i dag! Hurra for permisjon! :) Neste uke venter vask av babyklær, pakking av fødebag og å skrive fødebrev til jordmor! Det gledes :) Nå går det unna her gitt :)

• Liker
Reactions: H&H
Jubler for at det er sol og jeg skal besøke mamma i tønsberg :D tjohoii ja så er det fredag da :D

Høygravid i dag!!! Så deilig :D og tre dager igjen på jobb før ferien begynner. Håper ukene som kommer ruller av gårde og at lillegutt i magen ikke lar vente på seg for lenge ;)

Akkurat 2 uker til 40+3 :D Nå må jeg snart få fingeren ut og pakke fødebagen..

Back
Topp