JUBEL TRÅD

Jubler for 36 uker i dag :smug:

Er det nå jeg skal juble masse hehe etter manglende sykepenger i mai så skal jeg få de i dag eller morgen. Og så er det jo skattepenger og feriepenger denne mnd så denne mnd skal sparekontoen fylles litt opp :D så er siste skoledag for frøkna 19 juni og så skal hun ha skoleferie. Jeg får i slutten av mnd endelig vite om jeg får føde vaginalt eller om det blir planlagt ks. Og jeg ser veldig frem til denne mnd her :)

Jubler for juni, jubler for 5 uker til termin i morra! Jubler for at jeg å kanskje får utbetalt forje mnd sykepenger i løpet av få dager, datateknologi er ikke bare bare nå sykemeld skal sendes elektronisk til NAV fra legen men blir hengende igjen i systemet.. Jubler for sol ute i dag! :)

Jubler for juni, jubler for 5 uker til termin i morra! Jubler for at jeg å kanskje får utbetalt forje mnd sykepenger i løpet av få dager, datateknologi er ikke bare bare nå sykemeld skal sendes elektronisk til NAV fra legen men blir hengende igjen i systemet.. Jubler for sol ute i dag! :)

Skal få sykepengene for mai i dag eller morgen da nav hadde rotet det til :P men nå er det jo bare 2 uker til jeg får penger igjen så skulle vel klart meg. Hater å få litt her og litt der føler jeg ikke får noe oversikt da.. lønn 15, os 20, barnebidrag 26 (kommer aldri når det skal da), bt siste dagen i mnd og så sykepenger/perm penger i slutten av mnd... det er til å bli sprø av :P

Back
Topp