JUBEL TRÅD

Jubler for at det er under 3 mnd igjen til termin, og det vil si under tre mnd med spying...

Jubler for at jm kontroll i dag gikk bra, alt er fint,litt under gjennomsnitt på sf-målet men ikke mye :) Og jubler spesielt for at neste graviditetsavtale er 3d ul 22.april :D

Jubler for at jeg endelig har lappen! :D Føles helt utrolig befriende ut :)

gratulerer så mye med lappen! Den befriende følelsen er deilig! Fikk selv kjenne på hvor herlig det er å ha en ny type frihet for et år siden. :D

Jeg jubler for at jeg er begynt på siste trimester, og at jeg skal til Stavanger idag helt til søndag. Bare meg!!
Lille Oskar på snart 2 år skal være hjemme med mannen, og jeg skal koooooose meg med mammaen og søsteren min, og alle vennene mine ❤️

Jeg jubler for at jeg er begynt på siste trimester, og at jeg skal til Stavanger idag helt til søndag. Bare meg!!
Lille Oskar på snart 2 år skal være hjemme med mannen, og jeg skal koooooose meg med mammaen og søsteren min, og alle vennene mine ❤️

Høres kjekt ut ! :) kooos deg :)

Tusen takk! Hehe :) Er fortsatt litt rart å kjøre alene men :p Det går vel over :)

Tok et par måneder før jeg ble vant til å kjøre alene. Første gangene følte jeg nesten at jeg gjorde noe ulovlig med å kjøre helt alene i bilen :p

Back
Topp