Wæææ!!! Jubler for "3+" på CBD i dag 4+6klarte ikke å vente
jaja, nå er jeg ferdig med tester
![]()
Har to liggende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wæææ!!! Jubler for "3+" på CBD i dag 4+6klarte ikke å vente
jaja, nå er jeg ferdig med tester
![]()
Er ikke det! Har hatt ganske god kontroll på syklusene og ELDu er kanskje lenger på vei da?![]()
SpennendeHar to liggendetenkte også å ta en i morgen. Da er jeg 4+6
(5+1 i forhold til når jeg tror jeg hadde EL)
Er det noe en bør be om? Kan en få tilført progesteron om det er for lavt?Er ikke det! Har hatt ganske god kontroll på syklusene og ELmeeen! Det skal sies at jeg sikkert ligger akkurat på grensen for å få "3+"
hadde absolutt ikke blitt skuffet om den viste mindre
så nå håper jeg på progesteronmåling hos legen! Så håper jeg den også er tilfredsstillende
![]()
SLAPP AV!!! du kommer nok ikke til å miste pga lave verdier nei! Har du først blitt gravid så må du ha greie verdier i bunnTrodde det var noe en fikk om en slet med å bli gravid jeg. Kan vi miste pga lave verdier nå, flere uker på vei?
![]()
Takk!SLAPP AV!!! du kommer nok ikke til å miste pga lave verdier nei! Har du først blitt gravid så må du ha greie verdier i bunnjeg vil bare vite hva det ligger på selvom jeg vet at det sikkert ser greit ut!
syns det er greit å ha oversikt! Men det er absolutt ikke nødvendig! Du må ikke stresse
nyt at du er gravid
det kommer nok til å gå kjempebra
![]()
Haha huffTakk!
En smule hysterisk her![]()
Er det din første gang også eller? Nei, det er ikke mye vi kan gjøre fra eller til. Jubler litt for hver dag uten blødninger o.l og håper på det beste! I dag var jeg skikkelig kvalm før jeg fikk i meg noe mat, satt og presset i meg en skive over do (!). Trodde jeg skulle juble litt for alle symptom, men det var vanskelig å juble akkurat da..Haha hufflett for... Prøver selv å ikke ta noen sorger på forskudd! Vi kan tross alt ikke gjøre noe fra eller til
![]()
Var gravid i sommer men mistet i MA i uke 11! Så tror det henger litt i enda! Men prøver å tenke positivtEr det din første gang også eller? Nei, det er ikke mye vi kan gjøre fra eller til. Jubler litt for hver dag uten blødninger o.l og håper på det beste! I dag var jeg skikkelig kvalm før jeg fikk i meg noe mat, satt og presset i meg en skive over do (!). Trodde jeg skulle juble litt for alle symptom, men det var vanskelig å juble akkurat da..![]()
Uff, det var seint.. hadde du sett hjerteslag og trodde alt var ok frem til da?Var gravid i sommer men mistet i MA i uke 11! Så tror det henger litt i enda! Men prøver å tenke positivtheldigvis veldig usannsynlig å miste en gang til
skjønner hva du mener! Vet ikke helt om du vil ha disse symptomene eller ei
![]()
Nei hadde ikke sett hjerteslag! Og det har mest sannsynlig hatt en veldig treig utvikling helt fra starten, så håper alt er som det skal nåUff, det var seint.. hadde du sett hjerteslag og trodde alt var ok frem til da?
![]()
Krysser fingrene for deg! Kjentes det annerledes ut, mindre symptomer?Nei hadde ikke sett hjerteslag! Og det har mest sannsynlig hatt en veldig treig utvikling helt fra starten, så håper alt er som det skal nå![]()
Hadde lite symptomer ja! Det har jeg jo nå også, men igjen så skal det ikke ha noe å si fordi alle reagerer forskjelligKrysser fingrene for deg! Kjentes det annerledes ut, mindre symptomer?
Det er sant! Stor sjanse for at det går bra denne gangen da!Hadde lite symptomer ja! Det har jeg jo nå også, men igjen så skal det ikke ha noe å si fordi alle reagerer forskjellig![]()
Ja det er jo detDet er sant! Stor sjanse for at det går bra denne gangen da!Skal du på tidlig UL eller? Jeg skal i uke 7. Nervepirrende..
5+0 og denne fikk jeg i dagVis vedlegget 86795