JUBEL TRÅD

Jubler for 12 uker i dag :D

12 uker i dag! :-D 2 uker til min magiske grense, selv om dagen i dag føles flott også! ;-)

Må nesten juble litt for at jeg for første gang i mitt liv har passert 60kg på vekta :D

Jeg har bestilt gravidklær fra hm og de kommer med posten idag :) jippi, håper bare buksene passer :p

jubler for at jeg har fått kjøpt en dopler rimelig av en jeg kjenner! så da håper jeg den er her mandag!!! :D

juuuubler for å ha mottatt dopler i posten i dag :D er vel ikke vanskelig å gjette på hva jeg skal etter småen har lagt seg!!! ;) :)

Jubler for 12 uker i dag!!!! ♡♡♡

Jubler for å ha funnet hjertelyd med doppleren☺ uke 14+6:D

Jubler for 15 uker☺☺☺

12+2 og bare 2 dager til ul♡

Var på ultralyd i dag for å sjekke fosteret. Dette kommer av MA i august. Var då på OUL og hjerte slo ikkje. Var livredd for at hjerta ikkje slo i dag heller.
Men da gjorde da og h*n vinka til oss. No kan eg slappe av! Er so lykkelig!!! Har lyst å skrika da ut!!! :) måtte berre skrika da litt ut her :D er 13+2 i dag.

Var på ultralyd i dag for å sjekke fosteret. Dette kommer av MA i august. Var då på OUL og hjerte slo ikkje. Var livredd for at hjerta ikkje slo i dag heller.
Men da gjorde da og h*n vinka til oss. No kan eg slappe av! Er so lykkelig!!! Har lyst å skrika da ut!!! :) måtte berre skrika da litt ut her :D er 13+2 i dag.

Så deilig da :)
Nå holder den seg der ;)

Back
Topp