JUBEL TRÅD

Har passert 30 uker, og kjenner masse liv hver dag :) Tiden går så fort, og jeg gleder meg sånn til å få se de to gullguttene våre!! <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
7 uker igjen nå! Helt utrolig hvor fort tiden går! Gleder meg noe helt enormt!!!! <3
 
JUBLER for første dag denne uka uten migrene :D FRIHEEEET

også la jeg plutselig merke til at jeg har fått enda en stjerne over bildet mitt, ja så da jubler jeg litt for det også :p

også er det så deilig at man har kommet såpass langt i svangerskapet at jeg ikke lenger går å er redd for å føde alt for tidlig eller no sånt, nå er jeg straks 32 uker på vei, og føler meg endelig trygg på at lille gutten holder seg inne frem til han en stor nok :D
 
Er 35 uker idag :) HURRA!!!! Og bare 2 uker til permisjon!! :D veldig rart :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
32+2 i dag :D og mamma og pappa kommer på besøk! gleder meg har ikkje sett de på noen mndr nå :p
 
36 uker idag, en måned igjen! Tida går fort nu !
 
i dag er det bare 4 uker igjen til termin, søndag 1. des :D kjenner jeg er litt stressa, men gleder meg noe sykt til nurket kommer!!:p
 
33 uker i dag! Tiden flyr:)

♡ appen ♡
 
34 uker i dag :D er ferdig med barnerommet :D og ferdig med julegaver :) rhesus testen gikk fint, ingen antistoffer :D så nå er alt klart til litlå bestemme seg for å komma <3
 
Var på ultralyd i dag, uke 33+6, og nå har han ene snudd seg, så begge guttene ligger med hodet ned!! :D Og så er jeg så fornøyd med alt min elskede mann fikk handlet i går av babyutstyr og julegaver og jenteseng til storesøster :) Jeg er heldig!! <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp