JUBEL TRÅD

35 uker! :D
Men syns dagene går sååååå treigt! Kjeder meg når min kjære er på jobb! Ikke lett når en nyinflyttet og ikke kjenner noen. :confused:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

jubler for at endelig har nav og arbeidsplassen min klart å rydde opp i alle feilene min arbeidsplass har gjort på papirene de har sendt :D og alt er i boks da får jeg endelig månedene til å gå rundt igjen og ikkje sitte og tenke på kos eg ska snu på kronå for å ha nok mat og slikt i hus :) de tilbakebetaler alt jeg ikkje har fått siden august :D så da får jeg sette noe av det på sparing :) er deilig å slippe å stresse mer med papir og telefoner og møter med nav og arbeidsgiver :)

Jubler i dag for at jeg i går ble ferdig med siste eksamen! Hurra! :) Har bare en oppgave igjen. Glad forma har vært så bra - ellers hadde det aldri gått med full jobb og skole på denne tida. Om jeg bare blir frisk fra alle forkjølelsene som finner meg også er alt bare vel! :)
34+3! Det går så fort!!

37 uker! Ikke prematur om han skulle komme nå :)

Hele 38 uker idag!
Trodde tiden skulle gå ordentlig sakte når jeg gikk i permisjon, men neida.... Føler dagene flyr avgårde!
Håper bare jeg blir ferdig med alle småprosjekter jeg har liggende, før han kommer :D

36 uker! :D Bortsett fra den tomme fødebagen, så er jeg klar. Tror jeg :P Vet ikke om det er mulig å bli klar for tvillinger. Men bring it on! Snart får vi se guttene våre! <3

Sent from my iPhone using BV Forum

36 uker på fredag som var :D i dag kommer mamma og pappa og besteforeldre utenbys fra på besøk og min søster med familie :D herligere nieser fins ikkje!!! :D <3

39 uker i dag og slimproppen har gått....woohoo:rolleyes::);):happy

Back
Topp