JUBEL TRÅD

16 uker i dag <3
 
JUBLER for 16 uker imorra :D
og for at jeg kjente 3 tydelige små dult mot hånda mi te morran når jeg lå i senga :D
ååååh herliiii, jeg som har vært bekymra siden jeg har kjent så lite, og nå kjente jeg det plutselig utenpå :D :) :D
 
15 uker i dag! Eller 17 om jeg skal følge legens termin! :) Jubel også for feriestart i dag, avreise i morgen. Fantastisk tid :)
 
Jubler for skikkelig gode spark idag!! synlig på utsiden!!!! 19 uker imorgen :)


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 3.desember!
 
wiii :D jubler for at jeg plutselig er over halvveis og at alt var fint på OUL
 
Jubler for 17 uker i dag, og i morgen er det endelig FERIE!!!!

<3 appen <3
 
Jubler for verdens fineste storebror å ha med på sydenferie <3 Kjekken er to år gammel, hopper selv fra bassengkanten rett under vann med påfølgende kommentar: "GØY!" - og for lillebror/-søster i magen som turner rundt og vil være med... EEELSKER livet mitt akkurat nå! Og det er over en uke igjen med sol og strandliv! Jubel!
 
Idag er vi 20+0, våknet med hånden på magen og kjente prinsen bevegde seg nå helt enormt! Måtte rope på Hallvard så han også fikk kjenne (noe han fikk kjenne rimelig godt :D ), etterfulgt at ferdiglaget frokost (egg og bacon) som Hallvard hadde laget :) En eneste stor jubel på morgenen. :) Så deilig å være gravid og gift med verdens beste mann <3 !
 
Tirsdag igjen allerede? Hurra for 17 uker!! :D Ett skritt nærmere at alt går bra :)
 
18 uker i dag, og en uke til ultralyd:D

<3 appen <3
 
Jubler for at jeg skal på ultralyd i morgen :D er da 18+5 :D

Gleder meg så til å få en titt inn i magen, ååååhhh.....er så spent, håper og ber om at alt må se bra ut!!!!!!!!!!!
 
Jippi for 18 uker! Og takk, Gud, for to friske, perfekte små gutter som vi fikk se på ultralyd i dag! :D Joyyy!!!
 
Jubler for 22 fullgåtte uker! :) Synes ukene bare flyr avgårde.. Magen vokser, lillegutt er veldig aktiv og sparker mye. Er så herlig!! :-D
 
Back
Topp