JUBEL TRÅD

Jubler for å ha blitt tante i dag og jubler for alle hormonene som har gjort at jeg har grått jevnt og trutt siden vi fikk beskjeden i 17tiden :)

Stilig sms: Mor og barn slapper av og har det fint, mens far er på legevakten og får sydd et kutt i bakhodet :D
 
Jubler fordi jeg er 13 uker og får komme inn på 3D ultralyd :D:D er då speent:)))) og jordmor besøk i morgen :)))
 
12 uker og én dag i dag! Juhuuu!! :D Og jordmor kjente iallfall i går at livmora hadde vokst godt oppover, så sannsynligvis er det fortsatt liv der inne. Nå er det bare å glede seg til at kvalmen snart avtar, og til ordinær ultralyd 23. juli :)
 
Jubler for gjennomført eksamen i dag! Det betyr at det bare er fulltidsjobben, minstefrøkna og bolla som skal ha fokus. :) I morgen jubler jeg for 12 uker. Om vel en uke jubler jeg forhåpentligvis for å ha hørt hjertet for første gang hos jordmor og så ska jeg jubler hver dag frem til ferien starter om ca tre uker! :) Velstand!
 
Jubler for helg :D :p !! deilig
 
Jubler for at venninnen min også er gravid med termin 7 uker etter meg :)


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 5.desember!
 
Har prøvd åselge leiligheten i flere uker og idag gikk det ENDELIG!!! Hurra!!!
 
14 uker :D deilig at tida går litt fortere og at man slapper mer av :)

samtidig trenger det ikke gå alt for fort ;)

nå har jeg så vidt kjent noen bittesmå bevegelser også, de har vært så svake at jeg ikke har villet kalt det spark (for man kan jo ikke være sikker på hva det er så tidlig) MEN i går kjente jeg for første gang mer tydelige små spark som ikke kan ha kommet fra annet enn babyen :D HERLIIII
 
Jubler for å ha hørt hjertelyden i dag!! Er 13+2 i dag!
 
Wohoo, i dag kjøpte jeg min første mammabukse, på salg til 100 kroner :D Og den var sååå fin, det fortjener en jubel!

hmprod
 
Den var fin, og så veldig behagelig ut :D Hvor fant du denne?

H&M :) den ligger ute for salg på nettet også ;) Ja den var veldig god og fin :) godt å ha en bukse å vokse litt i, selv om magen min ikke er så stor enda :p
 
Jubler for at alt så bra ut på ul :D


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 5.desember!
 
Back
Topp