Jubel! :D

Huff :( har du prøvd seabands denne gangen? Dritt mye vann og få frisk luft iallefall, det som har hjulpet mest for meg :/ eller kald sitronbrus :)

Skal lete de fram, hater å være kvalm :-( hjelper veldig med frisk luft :-)

Leste et sted at mangel på salt gjør kvalmen verre og at man bør prøve noen dager å starte dagen med sitronvann med en halv teskje havsalt oppi. Det høres helt pyton ut! Har noen prøvd?

Leste et sted at mangel på salt gjør kvalmen verre og at man bør prøve noen dager å starte dagen med sitronvann med en halv teskje havsalt oppi. Det høres helt pyton ut! Har noen prøvd?
Farmor prøvde noe lignende på meg i sommer men da var det bare varmt vann og sitron, smakte pyton.
Nå går det bare i vann, og har holdt meg borte fra salte ting. Huff håper det går over snart :(

Farmor prøvde noe lignende på meg i sommer men da var det bare varmt vann og sitron, smakte pyton.
Nå går det bare i vann, og har holdt meg borte fra salte ting. Huff håper det går over snart :(
Hvorfor har du holdt deg borte fra salt? Kroppen trenger jo salt :)

Hvorfor har du holdt deg borte fra salt? Kroppen trenger jo salt :)

Det lurer jeg også på, man kan jo BLI kvalm av for lite salt. Salt er viktig for væskebalansen.

Det lurer jeg også på, man kan jo BLI kvalm av for lite salt. Salt er viktig for væskebalansen.
Som jeg skrev over så har jeg bare prøvd å holde meg borte fra å stappe i meg alt salt snaks lette greier, vanlig salt i mat er ikke kuttet ut.

Har søvnproblemer til vanlig og mye migrene. Etter positiv test veldig trøtt og sover bedre og hodepinen er borte! Så det er sånn å føle seg opplagt! :-)

5+1 i dag og testen jeg tok nå var sterkere enn den i går! Pluss at jeg får svar på hcg nivået i dag! :)

Back
Topp