Huff håper det går over fort for deg ♡Sea bands funka ikke på meg forrige graviditet. Begynte med kvalme og vondt i ryggen idag, så håper det bare er et blaff og at det går over :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff håper det går over fort for deg ♡Sea bands funka ikke på meg forrige graviditet. Begynte med kvalme og vondt i ryggen idag, så håper det bare er et blaff og at det går over :-(
Huff håper det går over fort for deg ♡
Huff har du prøvd seabands denne gangen? Dritt mye vann og få frisk luft iallefall, det som har hjulpet mest for meg :/ eller kald sitronbrusVerre idag, og jeg er inne i nattevaktsuka mi :-(
Huff har du prøvd seabands denne gangen? Dritt mye vann og få frisk luft iallefall, det som har hjulpet mest for meg :/ eller kald sitronbrus
Krysser fingrene for deg, på meg hjelper de ikke idagSkal lete de fram, hater å være kvalm :-( hjelper veldig med frisk luft
Sikkert derfor det er verre. Man blir mer kvalm når man er sliten. Merker jeg er mye mer kvalm på jobbVerre idag, og jeg er inne i nattevaktsuka mi :-(
Hva heter sitronbrusen? Kommer ikke på noen sitronbrusHuff har du prøvd seabands denne gangen? Dritt mye vann og få frisk luft iallefall, det som har hjulpet mest for meg :/ eller kald sitronbrus
Den berømte sprite(n) det xDHva heter sitronbrusen? Kommer ikke på noen sitronbrus
Farmor prøvde noe lignende på meg i sommer men da var det bare varmt vann og sitron, smakte pyton.Leste et sted at mangel på salt gjør kvalmen verre og at man bør prøve noen dager å starte dagen med sitronvann med en halv teskje havsalt oppi. Det høres helt pyton ut! Har noen prøvd?
Hvorfor har du holdt deg borte fra salt? Kroppen trenger jo saltFarmor prøvde noe lignende på meg i sommer men da var det bare varmt vann og sitron, smakte pyton.
Nå går det bare i vann, og har holdt meg borte fra salte ting. Huff håper det går over snart
Tenkte mer salt chips osv, vanlig salt i mat har jeg spistHvorfor har du holdt deg borte fra salt? Kroppen trenger jo salt
Farmor prøvde noe lignende på meg i sommer men da var det bare varmt vann og sitron, smakte pyton.
Nå går det bare i vann, og har holdt meg borte fra salte ting. Huff håper det går over snart
Hvorfor har du holdt deg borte fra salt? Kroppen trenger jo salt
Som jeg skrev over så har jeg bare prøvd å holde meg borte fra å stappe i meg alt salt snaks lette greier, vanlig salt i mat er ikke kuttet ut.Det lurer jeg også på, man kan jo BLI kvalm av for lite salt. Salt er viktig for væskebalansen.