Jubel! :D

olivia90

Gift med forumet
VIP
Septemberlykke 2015
Fikk samboeren til å dra ut å kjøpe seabands til meg idag, og har hatt de på i hele dag. Har vært dårlig og kastet opp osv, men nå greide jeg nettopp å spise middag uten å bli kjempe dårlig. Stort barn små gleder, men har ikke greid å spist noe på snart en uke uten å bli kjempe kvalm å begynne å brekke meg.

Hvor lenge kan man ha på seabandsene?

Oi. Så bra! Det skal jeg handle om kvalmen kommer. Var kvalm fra uke 5-6 sist. Kastet opp hver dag. Håper å slippe det denne gangen :-)

Oi. Så bra! Det skal jeg handle om kvalmen kommer. Var kvalm fra uke 5-6 sist. Kastet opp hver dag. Håper å slippe det denne gangen :-)
Huff det håper jeg du slipper også, jeg har vært kjempe kvalm nå i en uke, og er bare 5+4 :/ hvor lenge varte kvalmen for deg forrige gang?

Var borte fra jobb frem til uke 13. Da ble det bare bedre og bedre. Føltes veldig ille når det holder på:-(

Det positive er at jeg har hatt 1 SA og 1 MA, da var jeg ikke kvalm. Svangerskapet jeg fikk sønnen min så var jeg skikkelig kvalm.

Var borte fra jobb frem til uke 13. Da ble det bare bedre og bedre. Føltes veldig ille når det holder på:-(
Huff jeg har vært hjemme idag, siden jeg begynte å kaste opp. Har absolutt ikke vært i form. Og er redd for hvordan det blir om jeg må være borte fra jobb, slik det er nå er jeg jo ikke i form i det hele tatt :(

Huff :-( kjenner til følelsen. Tenk på deg selv og din helse. Vanskelig å være på jobb når man er så kvalm og kaster opp:-/

Huff :-( kjenner til følelsen. Tenk på deg selv og din helse. Vanskelig å være på jobb når man er så kvalm og kaster opp:-/
Ja jeg vet :( men gav du beskjed på jobb? Jeg er daglig leder og er veldig redd for at det skal bli dårlig stemning -.- det blir jo alltid slik når noen er borte med tanke på lørdager osv :/

Ja jeg vet :( men gav du beskjed på jobb? Jeg er daglig leder og er veldig redd for at det skal bli dårlig stemning -.- det blir jo alltid slik når noen er borte med tanke på lørdager osv :/
Ja jeg må uansett fortelle det tidlig pga yrke.. Huff. Ikke lett å vite om man bør si det eller ikke. De har ikke rett på å vite hvorfor du er borte ihvertfall...

Ja jeg må uansett fortelle det tidlig pga yrke.. Huff. Ikke lett å vite om man bør si det eller ikke. De har ikke rett på å vite hvorfor du er borte ihvertfall...

Ja jeg vet, men føler at om jeg er borte så graver ledelsen og alle om hvorfor. Vanskelig å holde det hemmelig da :/

Jeg hadde på seabands med førstemann fra uke 6 til ca.uke 14. Har på følelsen av at det ikke er lenge før kvalmen melder sin ankomts og da blir det seabands her å :p

Jeg hadde på seabands med førstemann fra uke 6 til ca.uke 14. Har på følelsen av at det ikke er lenge før kvalmen melder sin ankomts og da blir det seabands her å :p
Hadde du dem på hele dagene /nettene da ? Eller kun dagene? Er helt nybegynner jeg altså, så beklager dumme spm :/

Hadde du dem på hele dagene /nettene da ? Eller kun dagene? Er helt nybegynner jeg altså, så beklager dumme spm :/
Jeg har dem bare på på dagen for får litt vondt an dem etterhvert. Men jeg er ikke så kvalm at jeg spyr da, så er derfor jeg kan ta dem av på natta. Er du kvalm på natta også? Hvis du ikke er det bør du nok ta dem av mens du sover og så ta dem på med én gang du våkner :)

Jeg har dem bare på på dagen for får litt vondt an dem etterhvert. Men jeg er ikke så kvalm at jeg spyr da, så er derfor jeg kan ta dem av på natta. Er du kvalm på natta også? Hvis du ikke er det bør du nok ta dem av mens du sover og så ta dem på med én gang du våkner :)
Er kvalm 24/7 :/ men tenker jeg prøver uten i natt, så får jeg se om det går fint :)

Sea bands funka ikke på meg forrige graviditet. Begynte med kvalme og vondt i ryggen idag, så håper det bare er et blaff og at det går over :-(

Back
Topp