Jordnøttolje

fisken

Forelsket i forumet
Hei alle februarmammer

Har dere / skal dere begynne med jordnøttolje? Er det noen som har erfaring hva man gjør og hvor ofte osv. [&:] Har angst for å revne [:'(]

Jeg har ikke startet med det...
Hvor får man kjøpt det da? Lurer forresten på om det er jordnøttolje i den kremen jeg bruker på magen fra BodyShop[:)]

Har ikke tenkt til å bruke noe sånt.. Tar det som det kommer jeg!
Men hvis du skal bruke det, så er det sikkert greit å smøre seg inn så ofte som mulig.. Har hørt man skal smøre og prøve å tøye ut skjeden samtidig.. Hmm..

Lykke til [:)] (morsom jobb for typen det..)

Tror en får den på apoteket... Jeg trodde det var olje og ikke krem da [&:]. Får se på nyåret - orker ikke mer shopping nå. Kan tenke meg at mannen min synes det blir en morsom jobb ja haha [:D].

Jeg har begynt med en fødsels-forberedende olje... er også livredd for å revne.. så her prøves alt!! Skader nå ihvertfall ikke tenker jeg... Det er ikke jordnøttolje i den oljen, men har ikke funnet jordnøttolje noe sted...? noen tips?
Også drikker jeg bringebærblad-te, som også skal hjelpe til for å mykgjøre! (fås kjøpt på helsekost butikker). Om det virker gjenstår å se...jeg håper nå!

jeg har ikke tenkt å bruke jordnøttolje,jeg tar det også som det kommer[;)].
Men har hørt at når man smører så kan man prøve å tøye litt samtidig,da funker det mere effektivt,Lykke Til[:)]

jordmor anbefalte meg i dag å smøre litt med jordnøttolje det finner man på apoteket og helst smøre inn to ganger om dagen [:)]

Har hørt man kan smøre seg inn med kobbersalve også... Greit å prøve da. Det skader jo ikke

Back
Topp