Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ikke tenkt til å bruke noe sånt.. Tar det som det kommer jeg!
Men hvis du skal bruke det, så er det sikkert greit å smøre seg inn så ofte som mulig.. Har hørt man skal smøre og prøve å tøye ut skjeden samtidig.. Hmm..
Tror en får den på apoteket... Jeg trodde det var olje og ikke krem da [&:]. Får se på nyåret - orker ikke mer shopping nå. Kan tenke meg at mannen min synes det blir en morsom jobb ja haha [:D].
Jeg har begynt med en fødsels-forberedende olje... er også livredd for å revne.. så her prøves alt!! Skader nå ihvertfall ikke tenker jeg... Det er ikke jordnøttolje i den oljen, men har ikke funnet jordnøttolje noe sted...? noen tips?
Også drikker jeg bringebærblad-te, som også skal hjelpe til for å mykgjøre! (fås kjøpt på helsekost butikker). Om det virker gjenstår å se...jeg håper nå!
jeg har ikke tenkt å bruke jordnøttolje,jeg tar det også som det kommer[;)].
Men har hørt at når man smører så kan man prøve å tøye litt samtidig,da funker det mere effektivt,Lykke Til[:)]