Jordmortime allerede i dag

Underfullt

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Jeg gruer meg så forferdelig til kvalmen siden jeg har vært veldig dårlig begge tidl. svangerskap, så jeg ringte og ba om en samtale med den fantastiske jordmora jeg har gått til begge svangerskapene. Jeg kom med skrekk og tårer i øynene, men hun fikk med til å finne styrke og håpe for de neste ukene. Jeg ble veldig letta og var klar til å gjøre alt jeg kan for å forebygge da jeg gikk ut. Jeg har lagt en plan sammen med jm for å få i meg mer vitaminer, jern og nok hvile de neste ukene.
Denne gangen klarer jeg ikke å lure meg selv til å tro at kvalmen kanskje ikke kommer denne gangen. Jeg var helt sengeliggende 9 av ukene med kvalme sist. Denne gangen skal jeg be legen om kvalmestillende medisin med en gang jeg kjenner antydning. Fatter ikke at jeg ikke tok det sist.

Anbefaler alle som gruer seg for noe å be om en sånn samtale med jordmor! Det gjør ingen ting at det er tidlig i svangerskapet!

Vil bare få sagt at jeg anbefaler å gå til jordmor tidlig for en prat hvis dere gruer dere for noe! Jeg bare kjenner at det lettet veldig med den samtaletimen jeg hadde.

Så flott at du fikk så god hjelp! :)

Back
Topp