Jordmor

Med førstemann gikk jeg annenhver gang til jm og lege. Men denne gangen vil jeg gå mer til jm enn legen :)

Jeg gikk til begge deler forrige svangerskap, og syntes det var veldig greit. Tenker å gjøre det sam e denne gangen. Første kontroll pluss en til hos lege, resten hos jordmor er planen :)

Samme her :) forrige gang var det lang ventetid hos jordmor og jeg rakk bare et par av kontrollene der, så denne gangen tok jeg kontakt tidlig for å komme inn i loop'en. Tenker jeg tar første hos legen, samt en lenger uti svangerskapet.

Var Til legen i går. Og han ba meg ringe jordmor på mandag etter tul. For å planlegge kontroller. Så satt han opp første kontroll time 27. Februar :D han mente selv at de hadde bedre tid og kunnskap om emnet så at det ville være en fordel værtfall med første :)

Jeg har ikke helt bestemt meg enda. Gikk mest til jordmor sist.

Jeg tenkte å bestille legetime etter TUL 13/2. Er da cirka åtte uker på vei. Ellers tenkte jeg å gå til jordmor resten av svangerskapet, men det kommer litt ann på kjemien jeg får med fastlegen :-) Byttet nylig fastlege så det blir spennende.

Back
Topp