Jordmor

Eg har også fått meg time i dag. Men det er nokon veker til enda. Gøy å vera i gang med jordmor :) kjenne eg gleda meg til å møte ho :)

Jeg er i uke 10. Har ikke tenkt på jordmor.. Ringer dere bare helsestasjonen? Hva er forskjell fra å gå til legen?

skal ikke til jordmor før 16.februar. Her er det sånn at det byttes på å gå til lege og jordmor annen hver gang. skulle mye heller bare gått til jordmor for fastlegen min tar seg ikke mye tid. inn og ut på under 10 min...

Jeg er i uke 10. Har ikke tenkt på jordmor.. Ringer dere bare helsestasjonen? Hva er forskjell fra å gå til legen?

Hær har jordmor eget nr :) men er bare å ringe ja! Jeg skal bare ha ul til legen nå då skal jeg bare gå til jordmor :) synes det er kosligere å gå til jordmor jeg da :) har liksom litt mer peiling føler jeg :)

bestilt legetime i dag, fikk da jeg er 12+0. husker jeg var hos jordmor i uke 14 sist. kanskje jeg skal vente til etter legetimen? :)

Jeg ringte for å bestille legetime i dag, er 9 uker i morgen, og legen pleier å ha ca 2-3 uker ventetid! Men fikk time om en uke:-) så det var jo nesten litt tidlig!!

Men tenkte å ta en tlf til jordmor også, for å ta neste kontroll der:-) tror jeg vil prøve meg på annenhver gang denne gangen også:-)

skal ikke til jordmor før 16.februar. Her er det sånn at det byttes på å gå til lege og jordmor annen hver gang. skulle mye heller bare gått til jordmor for fastlegen min tar seg ikke mye tid. inn og ut på under 10 min...

Jeg dropper lege og drar kun til jordmor - har heldigvis mulighet til det her i Trondheim:) Skal ikke på første kontroll før i uke 14. Men har bestilt tidlig ultralyd i uke 10:)

Bestilte første time i dag! Fikk 30. Jan, da jordmor vil at man skal være 12 uker... så tar alt hos jordmor denne gangen :) glad for å kunne velge det egentlig, da jeg likte jordmor best sist.. fastlegen er jo hyggelig, men ting går mye raskere der, så blir ikke like "hyggelig" :P

Tror jeg går annenhver gang som sist:) håper jeg får samme jordmor, hun er så hyggelig:)
har en ny lege denne gang da, hun er veldig koselig og tar seg alltid god tid så tror det blir koselig å gå til hun også :)

Back
Topp