Jordmor

Inga80

Elsker forumet
Har i dag hatt første jm time. Veldig koselig å komme dit igjen. Jeg har jo snakka med henne noen ganger før ;-) Ble enige om at vi ikke behøvde å ta den vanlige samtalen om svangerskap ettersom hun ser på meg som en ekspert nå ;-)
Fikk høre hjertelyden da, og det var ubeskrivelig godt! Var ikke klar over hvor bekymra jeg egentlig har vært før jeg hørte et hjerte som slo. Jeg som ikke en gang har grått etter fødslene måtte tørke bort noen tårer i dag gitt :-) Men det var gledestårer :-)

Så koslig :)

Så kjekt :)

Hehe, hadde ingen vanlig samtale her heller. Forklarte studentene at når man er tredjegangs eller fler pleier vi å la kvinnen bestemme selv hva vi skal prate om. Godt synes jeg. Men så synes jeg jm er veldig oppegående og liker henne veldig godt! :-)

Har i dag hatt første jm time. Veldig koselig å komme dit igjen. Jeg har jo snakka med henne noen ganger før ;-) Ble enige om at vi ikke behøvde å ta den vanlige samtalen om svangerskap ettersom hun ser på meg som en ekspert nå ;-)
Fikk høre hjertelyden da, og det var ubeskrivelig godt! Var ikke klar over hvor bekymra jeg egentlig har vært før jeg hørte et hjerte som slo. Jeg som ikke en gang har grått etter fødslene måtte tørke bort noen tårer i dag gitt :) Men det var gledestårer :)
Det var koselig :-) Fint å høre hjerteslag

Hehe, hadde ingen vanlig samtale her heller. Forklarte studentene at når man er tredjegangs eller fler pleier vi å la kvinnen bestemme selv hva vi skal prate om. Godt synes jeg. Men så synes jeg jm er veldig oppegående og liker henne veldig godt! :-)
Hun er herlig :-) Veldig god å prate med, så jeg gleder meg hver gang jeg skal dit :-)

Koselig:) greit å ha en ekspert blandt oss:D
Haha :-) Ja, ikke sant ;-) Men til tross for at dette er femte gangen min så er jeg fortsatt usikker på mye! Gikk vel egentlig rundt og tenkte at det ikke var noe hjerte som slo der inne ettersom jeg ikke har fått gravidmage ennå. Burde jo ha lært nå da, at hos meg har de ALLTID gjemt seg langt nede i bekkenet leeeenge ;-)

så deilig da :)

Hun er herlig :) Veldig god å prate med, så jeg gleder meg hver gang jeg skal dit :)

I know! Når skal du dit neste gang? Jeg skal dit 15. Okt.

Ikke før 29.okt her. Kunne få time 15. jeg også, men fant ut at jeg kunne vente litt :)

Hadde egentlig kunnet venta jeg også, men liker timene der, så takket ja likevel:p Skal til oul 6.okt, så det blir litt slag i slag, men sykemeldt som jeg er er det jo kjekt å fylle dagene med noe. Alle andre er jo på jobb o_O

Hadde egentlig kunnet venta jeg også, men liker timene der, så takket ja likevel:p Skal til oul 6.okt, så det blir litt slag i slag, men sykemeldt som jeg er er det jo kjekt å fylle dagene med noe. Alle andre er jo på jobb o_O
Ja, ikke sant :-)
Oul 8.oktober her, og det gleder jeg meg veeeeldig til :-)
Har heldigvis en del venninner som jobber deltid sånn at jeg har mulighet til å være litt sosial innimellom. Men formen har stort sett vært så dårlig at jeg uansett ikke orker :-( Håper å komme meg på jobb igjen da etterhvert...
Er du helt sykmeldt? Hvor lenge?

Ja, ikke sant :)
Oul 8.oktober her, og det gleder jeg meg veeeeldig til :)
Har heldigvis en del venninner som jobber deltid sånn at jeg har mulighet til å være litt sosial innimellom. Men formen har stort sett vært så dårlig at jeg uansett ikke orker :-( Håper å komme meg på jobb igjen da etterhvert...
Er du helt sykmeldt? Hvor lenge?

Helt sykemeldt ja. Foreløpig til den 30. denne måneden, men blir nok lenger. Bekkenløsning og butikkjobb er en dårlig kombinasjon. Nå har vi i tillegg fått operasjon på minstemann den 30., så jeg blir uansett hjemme i to uker etter det. Men som sagt tror jeg ikke jeg kommer meg tilbake i jobb. Synd! Ønsker så gjerne å jobbe :oops:

Har vel noen deltids- og turnusjobbende venner jeg også, men det var denne formen da. Nå er den jo heeelt ødelagt :( Når ungene har kommet seg på skole og i bhg fristet det mest å bare legge seg ned og slappe av. Og DET gjør jeg:p

Back
Topp