Jordmor

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Vil fedrene være med på jordmor kontrollene?

Han her vil ikke, og jeg har heller ikke noe behov for det:) men han skal være med på oul:)

jeg syns ikke det er så viktig og han har ikke spurt om å få være med :) men regner med at han vil være med på oul :)

Han var med forrige svangerskapet når han var hjemme fra nordsjøen :-) regner med han blir med i dette også så lenge han kan :-) men er ute når jeg skal på første time, men fant hjertelyden med doppler her hjemme før han reiste ut :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her har far aldri vært med og kommer ikke til å være med denne gangen heller. Er ikke så viktig for han og jeg syns det er deilig å kunne gå alene å snakke med jm:)

Han var med på en kontroll i forrige svangerskap, og vi fant ut at det egentlig var helt unødvendig. Men han kan gjerne bli med om han plutselig skulle få lyst. Oul blir han uansett med på. :)

Her er pppan kun med på OUL

Så lenge han er hjemme fra plattformen, så blir nok han med. Var det sist iallefall.

Han blir antagelig med :-) uansett på OUL, men også på jm- time hvis mulig.

Han var med på en kontroll når vi skulle ha første,da vi skulle snakke om fødsel. Ellers så har han ikje blitt med. Men på ultralyd har han vert med alle gangene :)

Her er pappaen med:D han er like spent som meg å lurer på masse rart;) så vi reiser sammen. Synes det er ganske trygt å godt å ha han med:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Han var med noen ganger forrige svangerskap, og vært med på ultralydene tidligere i dette svangerskapet. Også skal han på OUL. Men resten tror jeg at jeg vil klare selv fram til fødselen. Da får han trø til igjen. ;)

Han blir nok ikke med til jordmor så tidlig, kanskje mot slutten når vi skal snakke om fødsel og slikt.
Men han er med på alle ultralyder.

Han er på jobb da, men trenger ikke å ha han med ;)
Han er med på alt det andre :)

Back
Topp