Jordmor i Trondheim *tips*

~Damen~

Flørter med forumet
Jeg ringte i dag, mest for å finne ut hvor jeg hører til.
Jeg ringte visst i grevens tid, for det begynner å fylles veldig opp!
Fatter ikke at det faktisk er slik at noen ikke får plass hos jordmor.. Det burde jo vært plass til alle :O

Men uansett, dere som ikke har kontaktet jordmor enda, bør kanskje gjøre det.

Og noe merkelig- jeg bor i gangavstand fra Strindheim og Midtbyen, men neida.. jeg hører til Sunnland som er en evighet unna! Pussig oppdeling.

Jeg kom i gruppen på Sunnland som har første time 5. desember. Møter jeg noen av dere der? :)

Æ sku egentlig vært på Sunnland 5.desember, men har eksamen den dagen så æ blei flytta til 14.desember... men kan jo hende vi treffes etterhvert alikevæll =)

GlædeMæMasse skrev:
Æ sku egentlig vært på Sunnland 5.desember, men har eksamen den dagen så æ blei flytta til 14.desember... men kan jo hende vi treffes etterhvert alikevæll =)

Med min flaks blir jeg trukket ut til eksamen den dagen jeg også :P
Håper vi får til et treff uansett :) Hvor i byen bor du?

Bor på Moholt, e student så vi e heldig og har familieleilighet i studentbyen =) Kunne egentlig tenkt å hørt til midtbyen helsestasjon, der nedi e æ jo hele tida uansett.. men sia vi ikke får velge så blir det Sunnland. Regner med at vi får til nå treff her i Trondheim, virker som det e endel herfra på forumet =)

GlædeMæMasse skrev:
Bor på Moholt, e student så vi e heldig og har familieleilighet i studentbyen =) Kunne egentlig tenkt å hørt til midtbyen helsestasjon, der nedi e æ jo hele tida uansett.. men sia vi ikke får velge så blir det Sunnland. Regner med at vi får til nå treff her i Trondheim, virker som det e endel herfra på forumet =)

Da bor vi ikke så langt fra hverandre :) Jeg bor ca på Tyholt. 
Tror vi er en del fra Tr.heim, ja! Blir sikkert fullt på St.Olav i juni :P

~Damen~ skrev:

Da bor vi ikke så langt fra hverandre :) Jeg bor ca på Tyholt. 
Tror vi er en del fra Tr.heim, ja! Blir sikkert fullt på St.Olav i juni :P

Hehe, vi får håpe vi e godt spredt utover juni da  =) evt. føde raskt og enkelt!

Takk for tips :) Skal ringe i morgen :D Jeg også hører til Sunnland :)

Takk for tipset! Jeg tenkte jeg skulle vente til jeg har vært hos legen, men det blir jo tydeligvis alt for sent. Så skal ringe så snart anledningen byr seg :) 

~Damen~ skrev:
Fatter ikke at det faktisk er slik at noen ikke får plass hos jordmor.. Det burde jo vært plass til alle :O

Og noe merkelig- jeg bor i gangavstand fra Strindheim og Midtbyen, men neida.. jeg hører til Sunnland som er en evighet unna! Pussig oppdeling.

Jeg kom i gruppen på Sunnland som har første time 5. desember. Møter jeg noen av dere der? :)

Du møter meg der!! :-D Jeg skal på fellesmøte den 5.desember, og gleder meg stort! :-D

Kaktus_86 skrev:
Takk for tipset! Jeg tenkte jeg skulle vente til jeg har vært hos legen, men det blir jo tydeligvis alt for sent. Så skal ringe så snart anledningen byr seg :) 

Ja.. samme her!! Får inge imorgen jeg også da... 
Noen som har link med telefonnummerene og sånn?

Skal den 5. jeg også
Håper jeg får samme jordmor som sist!

~Damen~ skrev:

Jeg bodde på Moholt i Trondheim før, og da ble jeg sendt på Sunnland da jeg gikk gravid, men Blussuvoll overtok etter fødselen. emoticon Tror de ofte bruker gjøre det sånn!

Da har jeg også ringt, hører til midt-byen og skal på fellesmøte 1.desember

Flere?

Sliter med å fa svar hos de jeg =(
Har prøvd å ringe nå i et kvarter, men ingen som tar telefonen 

"Telefon, helsestasjonen er betjent fra 08.30 til 11.15 og fra 12.30 til 14.30 alle dager." Ser ut som om dæm har lunsj nu =) Prøv å ring igjæn etter 12.30!

~Damen~ skrev:

Ja.. meg!! Jeg fikk endelig tak i dem! Jeg var siste på gruppen 5. desember. Nå var det visst fullt =)
Blir artig å bli kjent med dere IRL =)

Firefly skrev:
Da har jeg også ringt, hører til midt-byen og skal på fellesmøte 1.desember

Flere?

Skal også det 1. i midt byen.

Back
Topp