M -Malin- Betatt av forumet Februarlykke 2015 29 Okt 2011 #21 Jeg hører til Strindheim helsestasjon og skal på infomøte 12. januar :) Flere som hører til der? Fikk ikke noen time utover det da, det skulle vi ta etter infomøtet så hun..
Jeg hører til Strindheim helsestasjon og skal på infomøte 12. januar :) Flere som hører til der? Fikk ikke noen time utover det da, det skulle vi ta etter infomøtet så hun..
S Sunfrid <3 Prinsessa <3 *21.08.2013* 8 Nov 2011 #22 Jeg kom plutselig over denne tråden igjen å måtte bare ringe jordmor i dag. Fikk fellestime 19.12 på Sunnland, flere som skal dit da ?
Jeg kom plutselig over denne tråden igjen å måtte bare ringe jordmor i dag. Fikk fellestime 19.12 på Sunnland, flere som skal dit da ?
MaryLou Juni12s energiske <3 VIP 28 Nov 2011 #23 Så (ift at jeg skrev på den andre Trondheims-tråden) at det var denne jeg skulle ha skrevet på. Ut ifra hva folk har skrevet, så ser det ut som vi er 4 stk som skal på fellesmøte på Sunnland 5.desember! Er det flere som skal??? Gleder meg kjempe masse!! Er så spent! =D
Så (ift at jeg skrev på den andre Trondheims-tråden) at det var denne jeg skulle ha skrevet på. Ut ifra hva folk har skrevet, så ser det ut som vi er 4 stk som skal på fellesmøte på Sunnland 5.desember! Er det flere som skal??? Gleder meg kjempe masse!! Er så spent! =D