Jordmor i dag

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Skal til jordmor klokken 11 i dag. Samboer har så lyst å være med, og jeg sier selvfølgelig ikke nei. Hadde aldri trodd at han ble med fordi han hadde lyst, av egen fri vilje, haha. Jeg er selvfølgelig kjempeglad for at han engasjerer seg.

Er deres menn slik at de vil være med på kontroller?

Åh så gøy med time hos jordmor da å at han er med :D :D

Planen var at min skulle få vært med på ting men så begynnte han bare med dag jobb å da er det ikke så lett. Men han skal være med på ul i dag å så har han bare med å stille på fødsel :p hehe :p

Så gøy med jordmortime:) jeg var i går, alltid like ålreit. Mannen var aldri med til jordmor forje svangerskap og skal nok ikke nå heller. Han skal være med på oul da:) er vanskelig ift jobb, så er bare så vidt vi får til oul:/ men det og fødsel er det jeg trenger å ha han med på så det er helt greit.

Min vil gjerne være med på alt - selv helt random legetimer - men er ikke alltid det passer med jobb og sånt

Jeg skal til jordmor for første gang kl 12 idag.:) og mannen skal være med.:)
Nå har vi kommet så langt at det er mer relevant for han å være med tenker vi.

Min samboer var med et par ganger forrige svangerskap, mest fordi fastlegen min har ultralyd. Denne gangen blir han bare med på OUL, og det synes jeg er helt greit ;) Nå vet han jo litt mer "hva det går i"..

Kjæresten min er med på alle undersøkelser. Med fastlege og jordmor timer har jeg sagt at jeg kan gå alene da jeg ikke har sett behovet eller fordelen med at han blir med. .

Min skal være med på ett par timer når vi får det til i forholdt til jobben hans :) han har alt vært med på 2 legetimer og 3 ul :) så blir han med på OUL og også beste jordmortime den 19 :)

Min var med på OUL og en kontroll sist, for det passet med jobben. I går var han med til JM fordi han hadde mulighet. Han hadde nok vært med mye mer om han ikke hadde vært lastebilsjåfør :P

Samboer var med til første jordmortime og så skal han være med på oul og ellers der det er greit for meg at han er med. Jeg følges opp av føde pol pga kort livmortapp og da synes jeg det kan være ok han er med på de us:)

Ja første gangen vi venta barn. Men ikke til JM, det trengte hverken jeg eller han :) Men var mye på UL og poliklinikken på sykehuset. Denne gangen er han kun med på UL :))

Samboer var med til første jordmortime og så skal han være med på oul og ellers der det er greit for meg at han er med. Jeg følges opp av føde pol pga kort livmortapp og da synes jeg det kan være ok han er med på de us:)

Jeg å følges opp med lmh :) Vært på kontroll i uke 17 og skal igjen i uke 25 og 32. Da er også sambo med :)

Jeg å følges opp med lmh :) Vært på kontroll i uke 17 og skal igjen i uke 25 og 32. Da er også sambo med :)
Skal tilbake i uke 22 og ta det videre derfra. Er så glad de følger med:)

Skal til jordmor klokken 11 i dag. Samboer har så lyst å være med, og jeg sier selvfølgelig ikke nei. Hadde aldri trodd at han ble med fordi han hadde lyst, av egen fri vilje, haha. Jeg er selvfølgelig kjempeglad for at han engasjerer seg.

Er deres menn slik at de vil være med på kontroller?
Lykke til hos jordmor!! Så koselig at mannen blir med! :-) Min mann kan desverre ikke bli med her pga jobben sin.

Det er kjekt når mannen også engasjerer seg og blir med på kontroll :)

Mannen har vært med på 2 av 3 ultralyder så langt og skal selvsagt være med på OUL i neste uke. .
Ellers tar jeg han ikke med til fastlegen. Vi skal på første time hos jordmor om 3 uker og jeg tenkte at han godt kan være med på de timene så lenge det passer med jobb. Tenker at det er litt greit for både han og meg.

Ellers skal jeg få han med meg på neste kontroll hos øyelegen over sommeren. Det vet jeg at han ikke har lyst til men jeg synes det er litt viktig siden lille baby har 50% sjanse for å arve min øyesykdom og vi bør sette oss litt inn mer inn i hvordan oppfølging etter fødsel vil bli for mini.

Lykke til hos jordmor i dag :)

Nei :p er noen ganger på UL siden legen har det. Sist jeg spurte om samboeren ville være med på UL var det njaaaa :)

Da har vi vært hos jordmor og alt så fint ut med mor. Hjertelydene var fine, og tydelig forskjellig. En slo 140-150 slag i minuttet, mens den andre slo 150-160 slag i minuttet. Samboer stilte masse spørsmål og syns det hele var veldig greit. Vi skal jo ha tvillinger så det er nok derfor han er så gira og lurer på mye. Han er veldig bekymre for meg og formen min, og barna i magen så klart. Men jordmor forsikret han om at det hele går nok fint, for stortsett gjør det det. Siden alle de neste kontrollene blir på sykehuset, med ultralyd så tror jeg han vil være med på de også. Han får lov om han vil ihvertfall, og hvis han ikke vil være med på alle så er det også helt greit :)

Siden jeg og x'n har gjort det slutt så er det visst bare to lausonger vi har (i hans øyne), så han får verken være med på oul eller noen ting ! :-) Skal prøve å fikse sånn at han ikke får samvær med dem heller (ihvertfall til han greier å ta vare på seg selv!) :-)

Siden jeg og x'n har gjort det slutt så er det visst bare to lausonger vi har (i hans øyne), så han får verken være med på oul eller noen ting ! :-) Skal prøve å fikse sånn at han ikke får samvær med dem heller (ihvertfall til han greier å ta vare på seg selv!) :-)
Høres ut som en skikkelig tufs. Du har det nok mye bedre uten han ja :)

Back
Topp