Hadde mi også bare sagt det!Min jordmor da selv om jeg har en BMI på 29 var det lett for henne, å se at jeg ikke led av noe fedme. At det var stor muskelmasse som gjorde utslag. Som hun sa man må jo bruke øynene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde mi også bare sagt det!Min jordmor da selv om jeg har en BMI på 29 var det lett for henne, å se at jeg ikke led av noe fedme. At det var stor muskelmasse som gjorde utslag. Som hun sa man må jo bruke øynene.
Vanlig kan det nok være.. men med bare 3 ukers mellomrom får de nok ikke det helt store bildet..Der er vanlig å ta 2 sukkerbelastningsorøver i et svangerskap hvor bmi er over et viss tall. Nr 2 tas for å se om det er noen endringer fra første gang.
Tenker hun er en av de, jeg da!No ligg eg i den andre enden av bmi-skalaen, men eg merka tydeleg misnøye hos jordmor idag fordi eg ikkje hadde gått opp i vekt den siste uka. Har til no gått opp 18 kg så i mitt hode burde det vore nok. Ete og leve sundt +- i mine øyne
Så trur enkelte jordmødre er ekstremt opphengt i bmi. Tenke så lenge du føle deg i god form så har det vel ingen ting å si
Føler med deg! Det oppfattes slik for meg også.Mitt første møte med jordmor, i uke 36 var ikkje noko kjekt. Hengte seg veldi opp i min bmi, ringte sykehus å styrte veldi på.laget eit hysteri uten like. Alle andre kontroller hos legene har vært veldi fine, så kva ho egentleg stresset med, kan ein virkelig lure på. Slik oppførsel er ikkje greit, det skremmer ein skikkelig!
Måtte på sykehuset også for sjekk, ga klar beskjed, hormonell som eg er, at slik behandling er langt i fra greit!!!
Nå er eg kraftig bygd, bonde med ein del muskler. Men det hjelper vist ikkje. Stemplet som feit likevel