Nå er det 16 år siden sist jeg var gravid, hva er best? Og når bestiller vi første time?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det 16 år siden sist jeg var gravid, hva er best? Og når bestiller vi første time?
En stund siden jeg også gikk gravid, men jeg trivdes best hos fastlegen. Jeg likte få det kort og konkret. Kommer litt an på hva du ønsker ut av det? Nå er jeg usikker på hva jeg ville valgt, da jeg har en annen fastlege usikker på når du skal sette i gang, men er jo litt div blodprøver som skal tas i starten. Er vel mange her som er inne i det som nylig har gått gravideNå er det 16 år siden sist jeg var gravid, hva er best? Og når bestiller vi første time?
En stund siden jeg også gikk gravid, men jeg trivdes best hos fastlegen. Jeg likte få det kort og konkret. Kommer litt an på hva du ønsker ut av det? Nå er jeg usikker på hva jeg ville valgt, da jeg har en annen fastlege usikker på når du skal sette i gang, men er jo litt div blodprøver som skal tas i starten. Er vel mange her som er inne i det som nylig har gått gravide
Jeg tar nok jordmor. Deilig med litt pause i dagen for å fokusere på mageboeren.
Men jeg vet ikke når jeg skal bestille time. Det er jo veldig tidlig nå, og blir vel veldig lenge til første time. Her inne virker det som de fleste bestiller timer ganske tidlig?
Hvordan går jeg frem for å få kontakt med en jordmor? må dette gå via legen?
Hilsen ei som er gravid for første gang og har en million spørsmål.....