Jordbær

Caecilia

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Jordbærene man får kjøpt i butikken smaker endelig ORDENTLIG JORDBÆR! Stakkars bankkontoen min framover.

Har dere noe dere gleder dere til å begynne å spise nå som sommersesongen straks er i gang?
 
Jordbærene man får kjøpt i butikken smaker endelig ORDENTLIG JORDBÆR! Stakkars bankkontoen min framover.

Har dere noe dere gleder dere til å begynne å spise nå som sommersesongen straks er i gang?

Hva? Er det sant?! :D Hvor kommer de fra? Jeg har hatt lyst på skikkelig gode jordbær sååå lenge nå, men de som har vært i butikken til nå har smakt surt eller nesten ingenting :(
 
Hva? Er det sant?! :D Hvor kommer de fra? Jeg har hatt lyst på skikkelig gode jordbær sååå lenge nå, men de som har vært i butikken til nå har smakt surt eller nesten ingenting :(
Driscoll's var merket jeg spiste i dag! Kjøpt på coop ettellerannet :D
 
Jordbærene man får kjøpt i butikken smaker endelig ORDENTLIG JORDBÆR! Stakkars bankkontoen min framover.

Har dere noe dere gleder dere til å begynne å spise nå som sommersesongen straks er i gang?
Du er ikke den eneste. Det går ca 1 kurv hver dag her :hilarious:
Kjøper også en del meloner.
Trur jeg har blitt fruktaner:wacky:
 
Etter at jordmor mente at man helst skulle spise bær fremfor frukt, kommer jeg til å bruke det som unnskyldning for å bruke hinsides mye penger på bær fremover (jeg liker egentlig bær vel så mye som frukt, men det er jo så dyrt, så kjøper ikke så mye av det) :hilarious: Fantastisk om jordbærene endelig begynner å smake som jordbær. Og tenk når de norske kommer a. Aaah!
 
Etter at jordmor mente at man helst skulle spise bær fremfor frukt, kommer jeg til å bruke det som unnskyldning for å bruke hinsides mye penger på bær fremover (jeg liker egentlig bær vel så mye som frukt, men det er jo så dyrt, så kjøper ikke så mye av det) :hilarious: Fantastisk om jordbærene endelig begynner å smake som jordbær. Og tenk når de norske kommer a. Aaah!
SWEET, argumenterer lett med det om det kommen er diskusjon om at bærene er dyre :D De var helt amazing, kurven var tom rimelig fort :bag:
 
Jeg gleder meg til moreller kommer i butikkene igjen! Vannmelon har jeg levd på de siste ukene, men syns flere av vannmelonene jeg har kjøpt frem til nå har smakt mindre enn de burde. Håper de får mer smak frem mot sommeren :love017
 
Jeg har flere ganger nå gått forbi fruktdisken og luktet jordbærduften. Måtte handleh Det er det nærmeste jeg har kommet en craving, de var så gode (men dyre) Gleder meg til vannmelon også, det skal bli fantastisk når den er god!
 
Jeg gleder meg til moreller kommer i butikkene igjen! Vannmelon har jeg levd på de siste ukene, men syns flere av vannmelonene jeg har kjøpt frem til nå har smakt mindre enn de burde. Håper de får mer smak frem mot sommeren :love017
Jaaa, moreller!!:hello2 Er ca. annenhver vannmelon som smaker godt nå, føler jeg - men de er heldigvis ikke så dyre, så synse det er mer innafor enn om jordbærene smaker vann!
 
Sist hadde jeg termin 25.5. Spiste en kurv jordbær om dagen, med melk, fløte og sukker. Den 30.kiloen ble nok bankers der :hilarious:
 
Jordbær og melon :D
 
Norske bringebær :love7 Men det blir vel seinere på sommeren, noen som husker når det pleier å komme? Kunne forøvrig ønske jeg var like glad i frukt som dere andre her, bortsett fra banan er det kun en og annen frukt i blant som går ned fordi jeg føler jeg må, aldri vært noe glad i det.
 
Norske bringebær :love7 Men det blir vel seinere på sommeren, noen som husker når det pleier å komme? Kunne forøvrig ønske jeg var like glad i frukt som dere andre her, bortsett fra banan er det kun en og annen frukt i blant som går ned fordi jeg føler jeg må, aldri vært noe glad i det.
Hvis det er en trøst så spiser jeg liiiiiiite frukt. Men jordbær og melon går bra, og mørkerøde epler i julen :)
 
Norske bringebær :love7 Men det blir vel seinere på sommeren, noen som husker når det pleier å komme? Kunne forøvrig ønske jeg var like glad i frukt som dere andre her, bortsett fra banan er det kun en og annen frukt i blant som går ned fordi jeg føler jeg må, aldri vært noe glad i det.
Ja, de tror jeg er mer sånn på høysommeren, kanskje fra midten av juli? Føler de avløser den beste jordbærsesongen.
 
Ikke de beste jordbærene, men jeg kjøpte mye mens butikkene på senteret hvor jeg jobber kjørte minipriskrig på dem og hadde dem til 20kr/pakken. De var verdt den prisen i alle fall. Nå er de tilbake til 40kr+ og ser ikke så fine ut (i hvert fall de jeg har sett hos Rema), så har styrt unna.
 
Vi hadde dessert i dag; jordbær og blåbær med mager vaniljekesam. Det var så godt!!!
 
Her i Troms er jordbærene enda manipulert. Hvit inni og smake nothing.
 
Jeg fikk høre i dag at man ikke kan/bør spise jordbær når man ammer fordi barnet kan få utslett?
Noen som har ammet og vet noe om dette stemmer?
Kommer til å dø på meg neste sommer om det funker å amme
 
Back
Topp