Jollyroom

Fikk svar kjapt på den jeg sendte idag til dem. De beklaget at produktet er havnet på ville veier, og lurer på hvordan jeg ønsker å gjøre det. Om jeg ønsker nytt produkt tilsendt eller tilbakebetaling. Har skrevet at jeg ønsker nytt produkt, så vi får se :happy:
Så bra, de er som regel veldig greie på det :happy:
 
Bestilte nylig ammeinnlegg i ull og et barnesete m isofix base fra de. Det ble tre forsendelser. Alle kom på ulike dager. Og ammeinnleggene kom i ei stor eske med masse plastputer oppi. Blir litt for dumt. Men pga corona så er man iallfall stort sett hjemme når leveransene kommer da.
 
Bestilte bilsete for to dager siden. Kom i dag.
De skrev at pakken nok var blitt borte i posten, men slik jeg har lest det til så har de aldri sendt den (produktet var utsolgt en gang mellom da vi bestilte og da jeg fikk svar) :rolleyes:
 
Back
Topp