Jollyroom

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Flere som har bestilt fra dem og opplever problemer med levering?
Vi bestilte tre forskjellige ting derfra 4.mars, mottok to av produktene etter ca to uker. Kunne spore dem.

Det tredje produktet finner vi ikke sporing på, det står kun at "postnord har mottatt elektronisk info om pakken, men ingen pakke mottatt."

Jeg forstår at det kanskje er problemer med forsendelser osv i disse tider, men ingen info etter en måned..? Blir lei av å vente. Det skal være bursdagsgave til frøkna. Fyller 25.april, så er jo litt tid igjen :)
 
Ville sendt mld og spurt. Kan hende de har sendt mld til postnord før de pakket og sendte. Hender de går tom veldig fort.
 
Har du sendt de melding å spurt?
Sendte mail, kun fått tilbake at kundeservice skal se på saken og så en mail at saken er løst. Prøvde å sende en ny idag, så får vi se :)
 
Sendte mail, kun fått tilbake at kundeservice skal se på saken og så en mail at saken er løst. Prøvde å sende en ny idag, så får vi se :)
Skjlnner , er mye blandete tilbakemeldinger på jollyroom dessverre
 
Aldri hatt problem. Tvert imot, jollyroom har vært helt rå å levere hit. Og jeg bor en liten dritplass oppi nord. Bruker å være vanskelig å få levert hit.
Jeg sjekket datoer på de to andre tingene nå, fikk hentemelding 5dager etter vi bestilte. Men dette skjedde forrige gang jeg bestilte derfra. To gulvtepper kom veldig kjapt, men vinterskoene jeg hadde bestilt måtte jeg purre på etter en måneds tid venting :p
 
Merkelig! Venninnen min har også dårlig erfaring med levering fra jollyroom, mens jeg har utelukkende positive erfaringer. Super rask levering, gjerne bare 2-3 dager og har da fått alt jeg har bestilt...
 
Kun gode erfaringer☺️ Den ene gangen hadde jeg bestilt barnevogn og fikk en stor traktor istedenfor. Fikk kjempegod service og fikk gavekort for bryet.
 
Det hender de deler opp forsendelsen og sender i to pakker istedenfor en når man legger inn en bestilling, men har likevel pleid å fått dem enten samme dsgen eller en til to dager mellom, virker rart at de har løst saken. Har du sjekket en ekstra gang hva det står i mailen deres?
 
Jeg har bare gode erfaringer
 
Det hender de deler opp forsendelsen og sender i to pakker istedenfor en når man legger inn en bestilling, men har likevel pleid å fått dem enten samme dsgen eller en til to dager mellom, virker rart at de har løst saken. Har du sjekket en ekstra gang hva det står i mailen deres?
Fikk svar kjapt på den jeg sendte idag til dem. De beklaget at produktet er havnet på ville veier, og lurer på hvordan jeg ønsker å gjøre det. Om jeg ønsker nytt produkt tilsendt eller tilbakebetaling. Har skrevet at jeg ønsker nytt produkt, så vi får se :happy:
 
Har grei erfaring med selve Jollyroom, men har hatt problemer med leveringen med PostNord ved HVER eneste bestilling. Blitt sånn at jeg nå "sparer opp" de tingene jeg ønsker å bestille, og vil be om å få alt levert samlet i èn levering, ellers handler jeg heller andre plasser dessverre :( Er i utgangspunktet veldig glad i Jollyroom, men selve leveringen av varene ved alle anledninger ødelegger helheten for min del. Håper mine erfaringer tilhører sjeldenhetene :)
 
Håper det løser seg, har selv kun hatt gode erfaringer men vet mange har dårlig erfaring med postnord!
 
Jeg har alltid fått produktene ganske raskt fra Jollyroom. Det var kun i fjor rundt denne tiden at der var ca 1-2 uker leveringstid grunnet nedstenging i hele verden. Når det har vært noe har de rettet opp og vært ordentlig behjelplige. Vanligvis er varene levert innen et par virkedager.
 
Har handler fra jollyroom i snart 5 år og har utelukkende positive erfaringer. Vært i kontakt med kundeservice noen ganger og de har alltid vært behjelpelige med å rette opp feil. Som regel fått varen innen 2-3 virkedager
 
Back
Topp